۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین کشف ۲ لابراتور تولید شیشه در آبیک
کد خبر: ۱۹۸۵۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۶ ساعت: ۱۴:۲۹ ↗ لینک کوتاه

دادستان شهرستان آبیک خبرداد:

کشف ۲ لابراتور تولید شیشه در آبیک

سعید احمدزاده با اشاره به اینکه در آبیک توزیع‌کننده عمده موادمخدر وجود ندارد، اظهار داشت: در سال ۹۴ با تحقیقات صورت گرفته ۲ لابراتور تولید مواد مخدر شیشه در شهرستان آبیک کشف و منهدم شد.

کشف ۲ لابراتور تولید شیشه در آبیک
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین؛ سعید احمدزاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک، صبح امروز(چهارشنبه) در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان آبیک با اشاره به وظیفه اصلی قوه قضاییه گسترش عدالت در سطح جامعه است، عنوان کرد: حفظ حقوق عموم مردم و حفظ بیت‌المال یکی دیگر از وظایف قوه قضاییه است که در این راستا پیگیری‌های بسیار مهمی داشته است.
وی با تأکید بر اینکه در شهرستان آبیک دیگر توزیع کننده عمده مواد مخدر وجود ندارد، بیان داشت: ۳ مورد مشکوک در شهرستان آبیک گزارش شده است که با پیگیری‌های دستگاه قضا، انتظامی و سایر ارگان‌ها در حال بررسی و در نهایت انهدام است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک با اشاره به شناسایی و انهدام ۲ لابراتور تولید مواد مخدر شیشه در سال گذشته در شهرستان آبیک، تصریح کرد: یکی از دو مورد کشف شده کیفرخواست صادر و به دادگاه ارجاع داده شده است و دیگری در حال بررسی می‌باشد که متهمان در بازداشت به سر می‌برند.
این مسئول با بیان اینکه کمپ ماده ۱۶ در آبیک در حال راه‌اندازی می‌باشد، عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته کمپ ماده ۱۶ با هدف جمع‌آوری معتادین متجاهر از سطح شهر با ظرفیت ۲۰ نفر در ماه و با تأمین بودجه از سوی شهرداری به ازای هر نفر ۳۰۰ هزار تومان اداره خواهد شد.
احمدزاده با تأکید بر اینکه جمع‌آوری معتادین متجاهر آمارهای سرقت خورد را به حداقل خواهد رساند، بیان داشت: بسیاری از معتادان جهت تأمین مواد مصرفی دست به سرقت‌های خورد می‌زنند که سبب کاهش امنیت در سطح شهرستان می‌شود که با جمع‌آوری این امنیت برقرار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه معتادین متجاهر یک دوره سه ماهه را در کمپ برای بهبودی می‌گذرانند، تصریح داشت: درصورت عدم بهبود این دوره به ۶ ماه ارتقا خواهد یافت و در این مرکز تمامی امکانات جهت بازگشت معتادین به جامعه فراهم خواهد شد.

نزاع و درگیری بیشترین جرایم صورت گرفته در شهرستان آبیک است


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک با اشاره به بیشترین جرم‌های صورت گرفته در شهرستان آبیک، عنوان کرد: نزاع و درگیری، سرقت، تهدید، توهین و تصادفات از جمله بیشترین جرم‌های صورت گرفته در شهرستان آبیک محسوب می‌شوند.
این مسئول با تأکید بر اینکه هرچند سرقت نسبت به سال گذشته کاهش یافته است ولی هنوز به حد مطلوب نرسیده است، بیان داشت: در سال ۹۴ نسبت به سال ۹۳ سرقت‌های خشن و مسلحانه بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک اظهار داشت: مردم خود باید در جهت حفظ و حراست از اموال خود تلاش کنند و نکات ایمنی را رعایت کنند تا با مشکلات امنیتی روبه رو نشوند.
این مسئول با بیان اینکه انجام کارهای فرهنگی بر دوش ادارت مربوطه می‌باشد، اذعان داشت: دادسرای شهرستان آبیک همگام و همسو با ادارات متولی فرهنگ در امر پیشگیری وارد عمل شده است و با قرار دادن معاونت فرهنگی در این امر ورود خوبی پیدا کرده است.
احمدزاده با اشاره به اینکه یک سری افراد هنجارشکن هستند که امنیت و نظم جامعه را برهم می‌زنند، بیان داشت: قوه قضاییه به شدت با افرادی که نظم جامعه را بر هم می‌زنند برخورد می‌کند.
انتهای پیام/

منبع: نگاه آبیک

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان