۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین استراتژی "سیا" و "موساد" برای "ترورهای بیولوژیک" چیست؟
کد خبر: ۱۹۸۴۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۶ ساعت: ۱۰:۲۵ ↗ لینک کوتاه

آیا اسرائیل "هوگو چاوز" را مسموم کرد؟

استراتژی "سیا" و "موساد" برای "ترورهای بیولوژیک" چیست؟

اسرائیل در کارنامه حیات بیش از ۶۰ ساله خود برای حفظ امنیت داخلی سرزمین های اشغالی دست به ترورهای گسترده ای زده است.

استراتژی "سیا" و "موساد" برای "ترورهای بیولوژیک" چیست؟
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، آمریکا و رژیم صهیونیستی دو حکومت استفاده کننده از سلاح های شیمیایی و تسلیحات هسته ای هستند که تاکنون ده ها هزار نفر را به کام مرگ کشانده اند.

سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) و دستگاه اطلاعات اسرائیل (موساد) دو نهاد جاسوسی در جهان هستند که با پایش کشورها و پیدا کردن افرادی که تاکتیک های ضد امپریالیستی دارند؛ تلاش می کنند تا آن ها را از بین ببرند. 


استراتژی


اسرائیل در کارنامه حیات بیش از 60 ساله خود، برای حفظ امنیت داخلی سرزمین های اشغالی دست به ترورهای گسترده ای زده که برخی از آن ها مسلحانه و برخی شیمیایی و بیولوژیک بوده است. 


**اسرائیل بزرگترین استفاده کننده "بمب های خوشه ای" و "فسفری"

به اعتقاد منابع رسانه ای ، اسرائیل یکی از بزرگترین استفاده کنندگان بمب های خوشه ای ، فسفری، گلوله های آلوده به مواد شیمیایی و ... است که در یک مورد می توان  گفت که نیروی  هوایی ارتش رژیم صهیونیستی جان صدها نفر را در جنگ 51 روزه غزه گرفت و آن ها را به شهادت رساند. 

گزارش ها نشان می دهد که در کارنامه ترور "موساد" و "سیا" ، افرادی همچون "هوگو چاوز"  رئیس جمهور سابق ونزوئلا، "فرج الله سلحشور" و  "نادر طالب زاده" کارگردان تلویزیونی و فعال رسانه ای،  "یاسر عرفات"  از مسئولین ارشد جنبش فتح  و ... وجود دارند. 

یکی از افرادی که به دست  "موساد" و "سیا "  ترور بیولوژیک شده ، "نادر طالب زاده"  است که به عنوان یکی از منتقدان سیاست های آمریکا شناخته شده و "امپریالیسم"  به شدت با وی مخالف است.  


**"نادر طالب زاده" کیست؟ 

"نادر طالب‌زاده" متولد ۱۳۳۲ در تهران؛ تهیه‌کننده، مجری برنامه‌های تلویزیونی، مستند ساز و فعال رسانه ای  است.  "طالب زاده" که از هم دوره ای های "شهید آوینی" و  "ابراهیم حاتمی کیا" است ، براساس گفته منابع  از موسسین  شبکه "افق"  سیما به شمار می آید. 


استراتژی


وی دارای مدرک کارشناسی ادبیات انگلیسی و کارشناسی ارشد کارگردانی سینما است.  "طاالب زاده"  فعالیت هنری را از سال  ۱۳۵۹ در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با ساخت فیلم‌های مستند آغاز کرد. وی در حوزه های دیگری همچون آموزش فیلمسازی، معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  و مرکز تحقیقات سینمایی هم حضور داشته است. 

همچنین برگزاری چند دوره جشنواره فیلم مردمی "عمار"، "هالیوودیسم" و "راه‌اندازی شبکه افق" و... بخشی دیگر از کارنامه " طالب‌زاده"  است که به پشتوانه حضور او جمع زیادی از نیروهای جوان به جبهه فرهنگی انقلابی اسلامی پیوستند.


**نظر "طالب زاده" درباره حمله رژیم سعودی به یمن 

"نادر طالب زاده"  درباره حمله نظامی رژیم سعودی به یمن گفت: یمن از فلسطین مهمتر است چون آینده اسلام است؛ یمن نباید اینقدر تنها باشد. نباید اینقدر در قبال یمن سکوت کنیم. باید حضور مستشاری در یمن داشته باشیم.

طالب زاده افزود: مسائلی در ایران وجود دارد که مانع از توجه به یمن می شود و باید متوجه تحول معنوی در جهان باشیم و این بازیگران جدید را نادیده نگیریم. زیرا همه وقایع به نفع جبهه حق در حال رقم خوردن است.


**نظر  "طالب زاده" درباره امپریالیسم و سیاست های "ترامپ" 

"نادر طالب زاده"  بهم ریختگی در غرب بخصوص در آمریکا را حاصل 37 سال توطئه این کشور علیه انقلاب اسلامی دانست و عنوان داشت: آمریکایی ها از این مساله غافل هستند که دیگر نخواهند توانست به زمانی که آمریکا بزرگ بود، بازگردند.

وی درباره سخنان نامزد تندرو جمهوری خواه آمریکا اظهار داشت: "ترامپ" اخیرا کتابی به نام "آمریکای فلج شده" تالیف کرده و مواضع این نامزد جمهوری خواه در آمریکا ترس را در میان آمریکاییان نسبت به فروپاشی این کشور ایجاد کرده است.  طالب زاده تاکید کرد: آمریکا می داند انقلاب اسلامی، این کشور را دچار یک بحران اساسی کرده است و ما باید این مساله را برای مردم خودمان تبیین کنیم.


**"هوگو چاوز" چگونه ترور شد؟ 

البته علاوه بر "طالب زاده" ؛ همانطور که گفته شد، برخی تحلیل ها حاکی از آن است ، که "هوگو چاوز" به عنوان یکی از "بنیان های انقلاب در آمریکای لاتین"  ، هم به دست دستگاه اطلاعات آمریکا و اسرائیل  ترور بیولوژیک شده و سرطان وی تصادفی نبوده  است. 



استراتژی


 "چاوز" (رئیس جمهور سابق ونزوئلا )  در سخنرانی سال  2006 خود در مجمع عمومی سازمان ملل،  "جرج بوش"  رئیس‌جمهور وقت آمریکا،  را شیطان خواند  و یکی از افرادی بود که شدیدا با سیاست های آمریکا مخالفت می کرد. این ترورها نشان می دهد که رژیم صهیونیستی و آمریکا تا چه حد درباره حقوق بشر بزرگنمایی می کنند. 

آمریکا و اسرائیل در هر نقطه از جهان اعم از غرب آسیا، شرق آسیا، شاخ آفریقا، آمریکای لاتین، آمریکای جنوبی و ... هر فرد ضد استکباری را مشاهده کنند؛ برنامه ریزی مدونی برای ترور او خواهند داشت که نمونه آن را در چند سال اخیر در منطقه غرب آسیا و آمریکای لاتین دیده ایم. 




انتهای پیام/ 1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان