۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مدعیان پرداخت حقوق های نجومی باید پاسخگوی محاکم حقوقی و نظارتی باشند
کد خبر: ۱۹۸۲۸۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

مدعیان پرداخت حقوق های نجومی باید پاسخگوی محاکم حقوقی و نظارتی باشند

سخنگوی وزیر بهداشت گفت: کسانی که مدعی پرداخت حقوق های یک و دو میلیاردی دروزارت بهداشت هستند، در صورت عدم اثبات ادعای خود، باید در محاکم حقوقی پاسخگو باشند.

مدعیان پرداخت حقوق های نجومی باید پاسخگوی محاکم حقوقی و نظارتی باشند
ایرج حریرچی قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش  پزشکی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی صبح قزوین جوان با رد برخی اظهار نظرات غیر مستند درخصوص پرداخت حقوق های دومیلیاردی در وزارت بهداشت، گفت: اینگونه اظهارنظرها مبنای مشخصی ندارد و مدعیان باید پس از بررسی نهادهای نظارتی پاسخگوی اظهار نظر خود باشند.

وی افزود: چنین ادعاهایی صرف نظر از اینکه با چه اهدافی مطرح می شوند، صرفا پرداخت حقوقذهن جامعه و خدمتگزاران نظام به نهادهای نظارتی دچارتردید می کند  بنابراین باید پس از بررسی نهادهای نظارتی نسبت به ادعای خود پاسخ حقوقی دهند اما از بررسی این حقوق‌های نجومی توسط سازمانهای نظارتی استقبال می‌کنیم.

حریرچی تصریح کرد: اظهار نظر یکی از نمایندگان مجلس درباره حقوق دو میلیاردی در وزارت بهداشت مبنای مشخصی ندارد و وزارت بهداشت نیزدر گذشته پاسخ داده و چندان نیز مایل به پاسخ دادن این اظهارنظرهای بی اساس نیستم چرا که چنین پرداختی‌های وجود ندارد و این موضوع را به شدت تکذیب می‌کنیم.

سخنگوی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: به هر حال افراد آزاد هستند اظهارنظر کنند ولی باید همانطور که ما از بررسی نهادهای نظارتی درباره این موضوع استقبال می‌کنیم این افراد نیز پس از نظر نهایی نهادهای نظارتی پاسخگویی چنین اظهارنظرهای باشند.

شایان ذکر است، در جلسه علنی امروز مجلس، یکی از نمایندگان نسبت به پرداخت حقوق های نجومی نیم و دو میلیاردی در وزارت بهداشت تذکر داده بود که رییس مجلس نیز اعلام کرد که نهادهای نظارتی در این موارد، نتایج بررسی های خود را اعلام می کنند.

انتهای پیام/

منبع: بهداشت و سلامت باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان