۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین رویکرد اصلی دشمن جنگ نرم و ناتوی فرهنگی است
کد خبر: ۱۹۸۱۷۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۵ ساعت: ۱۱:۴۱ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج رسانه استان قزوین:

رویکرد اصلی دشمن جنگ نرم و ناتوی فرهنگی است

محمد سرباز عنوان کرد: پس از پایان جنگ ۸ ساله رویکرد اصلی دشمن جنگ نرم و ناتوی فرهنگی است که همه دشمنان نظام با تشکیل یک تشکل واحد برای شکست ایران برنامه‌ریزی کرده است.

رویکرد اصلی دشمن جنگ نرم و ناتوی فرهنگی است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، محمد سرباز، مسئول بسیج رسانه استان قزوین روز گذشته(دوشنبه) در جلسه‌ای با رئیس دادگستری استان و اصحاب رسانه اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه در اواسط سال 92 در استان شکل گرفت و از سازمان‌های جدید اقشاری بسیج مستضعفین کشور است که در راستای تشکیل یک سنگر اعتقادی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن عمل می‌کند.
وی در ادامه افزود: ایجاد جبهه انقلاب در عرصه رسانه برای تهاجم دشمن از اهداف دیگر بسیج رسانه است تا با موضع گیری به موقع در برابر توطئه‌های دشمن ایستادگی کند.
این مسئول با بیان اینکه امروز دشمن در عرصه نظامی در مقابل ایران حرفی برای گفتن ندارد، عنوان کرد: پس از پایان جنگ 8 ساله رویکرد اصلی دشمن جنگ نرم و ناتوی فرهنگی است که همه دشمنان نظام با تشکیل یک تشکل واحد برای شکست ایران برنامه‌ریزی کرده است.
وی ادامه داد: بسیج رسانه در داخل نظام جبهه واحدی از دلسوزان و دغدغه مندان نظام شکل داده است تا با رویکرد واحد به تهاجات فرهنگی از طریق رسانه پاسخ بدهد.
سرباز اضافه کرد: در استان قزوین از ابتدای شکل گیری بسیج رسانه اکثر اهالی رسانه را در محفل خودمان جمع کردیم که این افراد همه دغدغه نظام و ولایت را دارند و در صورت نیاز برای جریان سازی همواره پای کار هستند.


وی گفت: در راستای تعامل متقابل ما با دستگاه قضایی اولین مورد بررسی حقوق مطبوعات است که آشنایی با این قوانین برای اصحاب رسانه ضروری است.

اقدام دادستان استان از نگاه ما اقدامی انقلابی و قابل تقدیر بود
مسئول بسیج رسانه استان افزود: یکی از اقدامات بسیج رسانه در کمک به دستگاه قضایی آشنایی و فرهنگ سازی نسبت به قوانین و جرایم و کاهش وقوع جرم است که این خدمت بزرگی به دستگاه قضاست زیرا بسیاری از جرایم امروز به واسطه بی‌اطلاعی مردم از قوانین قضایی است.
وی تصریح کرد: دستگاه قضایی به واسطه انتصاب به حاکمیت و انقلاب اسلامی در خارج از مرزها دشمنان زیادی دارد و امروز حقوق بشر از ابزار دشمنان برای ضربه زدن و تحریم علیه کشورمان است و هر روز دستگاه قضا مورد هجمه قرار می‌گیرد.
این مسئول با اشاره به هجمه دشمنان به دستگاه قضایی استان برای اجرای حکم افراد شرکت کننده در پارتی اذعان کرد: این اقدام دادستان استان از نگاه ما اقدامی انقلابی و قابل تقدیر بود که پس از اطلاع رسانی از سوی دستگاه قضا با کارشکنی و هجمه از سوی رسانه‌های بیگانه مواجه شد و سازمان منافقین و اتحادیه اروپا علیه آن بیانیه صادر کردند.
وی با اشاره به اینکه دشمن اقدامات دستگاه قضا را رصد می‌کند، بیان کرد: وظیفه ما دفاع از دستگاه قضاست.
سرباز در پایان گفت: امیدواریم دستگاه قضایی از اقدامات رسانه‌ای حمایت کند و در قانون مطبوعات خلاهایی در بحث رسانه‌های نوین و شبکه‌های اجتماعی وجود دارد که انتظار ما رفع این مسائل است.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان