۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین انتقاد قاضی‌پور از درآمدهای میلیاردی در وزارت‌بهداشت
کد خبر: ۱۹۸۱۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۵ ساعت: ۱۱:۲۱ ↗ لینک کوتاه

نماینده ارومیه:

انتقاد قاضی‌پور از درآمدهای میلیاردی در وزارت‌بهداشت

نماینده ارومیه در مجلس با انتقاد از ابلاغیه اخیر رئیس جمهور درباره حداقل و حداکثر حقوق ها، گفت: در وزارت بهداشت درآمدهای نیم‌ میلیاردی و ۲ میلیاردی به صورت ماهانه وجود دارد.

انتقاد قاضی‌پور از درآمدهای میلیاردی در وزارت‌بهداشت
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز سه‌شنبه پارلمان، در اخطاری قانونی با  استناد به اصل 9 قانون اساسی که در رابطه با تبعیضات حقوقی است اظهار داشت: طبق مصوبه نمایندگان مجلس، حداقل و حداکثر دستمزدها باید به گونه‌ای باشد که به عنوان مثال اگر کسی یک میلیون تومان حقوق می‌گیرد، حقوق او اختلاف زیادی با فرد دیگری نداشته باشد.

وی افزود: در وزارت بهداشت درآمدهای نیم میلیاردی و 2 میلیاردی ماهانه وجود دارد و آقای رئیس جمهور هم حداقل و حداکثر دریافتی را 10 برابر ابلاغ کرده است که ما نمی‌دانیم آقای رئیس جمهور این رقم را از کجا آورده است؟ 

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر قاضی‌پور توضیح داد بنده به دیوان محاسبات دستور دادم بحث حقوق‌های این چنینی را بررسی کند و  احتمالا تا اوایل هفته آینده گزارش خود را خواهد داد و اگر تخلفی انجام شده باشد، به اطلاع نمایندگان مجلس خواهیم رساند.
انتهای پیام/1404

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان