۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین آقای آخوندی! طرح مسکن اجتماعی به عنوان جایگزین مسکن مهر به کجا رسید؟
کد خبر: ۱۹۷۹۳۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

آقای آخوندی! طرح مسکن اجتماعی به عنوان جایگزین مسکن مهر به کجا رسید؟

نماینده مردم کاشان در مجلس با انتقاد از کمبودهای بهداشتی، آموزشی و رفاهی مسکن مهر خطاب به وزیر راه گفت: طرح جایگزینی مسکن اجتماعی شما به کجا رسیده است؟

آقای آخوندی! طرح مسکن اجتماعی به عنوان جایگزین مسکن مهر به کجا رسید؟

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین ، سیدجواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان،‌آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه 24 خرداد) در صحن علنی مجلس و پس از گزارش عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی گفت: شما درباره تعهدات مسکن مهر خود را پاسخگو اعلام کردید اما عدم وجود خدمات عمومی، دینی، نبود فضای سبز، اماکن بهداشتی، آموزشی و تفریحی مسکن مهر را به اقامتگاه‌هایی با مطلوبیت اندکی برای زندگی تبدیل کرده است.

وی بر ضرورت عزم جدی توسط وزارت راه و شهرسازی در جهت رفع این ایرادات تاکید کرد و اظهار داشت: البته لازم است که سایر نهادهای دیگر همچون وزارت نفت، نیرو و آموزش و پرورش نیز جهت انجام تعهدات دولت در این باره همکاری لازم را داشته باشند.

ساداتی‌نژاد با خطاب قرار دادن آخوندی گفت: آقای وزیر بفرمایید طرح جایگزین شما با عنوان مسکن اجتماعی به کجا رسیده است؟ جوان ما پس از اشتغال و ازدواج مهمترین دغدغه‌اش مسکن است. در این باره چه کار انجام داده‌اید؟

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به عنوان «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» خاطرنشان کرد: از آنجا که راه بخشی مهم در حوزه گردشگری می‌باشد و گردشگری نیز راهی پایدار در مسیر اشتغال روستایی لازم است که امروز به این منظور طرح مشترکی با همکاری سازمان گردشگری تهیه گردد و در اولویت قرار گیرد.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با ابراز اینکه بسیاری از مسیرهای گردشگری به علت خطرات سوانح رانندگی به عنوان جاده‌های مرگ مطرح می‌شوند، گفت: این جاده‌ها به علت تردد زیاد صدمات زیادی به مردم منطقه وارد کرده و خانواده‌های بسیاری داغدار شدند.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان