۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین وزیر راه و شهرسازی پس از ۳ سال وزارت همچنان از مشکلات انتقاد می‌کند/ پاسخگو باشید
کد خبر: ۱۹۷۹۲۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

وزیر راه و شهرسازی پس از ۳ سال وزارت همچنان از مشکلات انتقاد می‌کند/ پاسخگو باشید

نماینده مردم مرند و جلفی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: شما الان سه سال است که وزیر هستید و حق انتقاد از مشکلات را ندارید و باید در خصوص مشکلات بخش راه و مسکن پاسخگو باشید.

وزیر راه و شهرسازی پس از ۳ سال وزارت همچنان از مشکلات انتقاد می‌کند/ پاسخگو باشید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین ، محمد حسن‌نژاد نماینده مردم مرند و جلفی در مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه 24 خرداد در صحن علنی مجلس پس از ارائه گزارش عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به نمایندگان مردم خطاب به وی گفت: سخنان امروز شما مرا به یاد سه سال پیش و به یاد رأی اعتماد انداخت.

وی خطاب به آخوندی ادامه داد: شما الان سه سال است که وزیر هستید و حق انتقاد از مشکلات را ندارید و باید در خصوص مشکلات بخش راه و مسکن پاسخگو باشید.

حسن‌نژاد با اشاره به اینکه در اقتصاد مقاومتی باید تأکیدمان بر توانمندی داخلی و ارتباط با خارج باشد، گفت: در هر دو مورد وزارت راه و شهرسازی نقش اساسی دارد. از جمله کاهش هزینه تولید، رساندن ماده اولیه تولید و رساندن محصول به بازارهای جهانی.

وی با اشاره به محور بودن روستاها در این زمینه خاطرنشان کرد: علی‌رغم آنکه در بودجه سال‌های گذشته مبلغ خوبی به راه‌های روستایی اختصاص دادیم اما وزارت راه و شهرسازی کار خاصی برای آن نکرد و من می‌خواهم که در این باره توضیحی بدهید که آن یک درصد سهم مالیاتی برای توسعه راه‌های روستایی چرا عملا به سرانجام نرسیده است.

نماینده مردم مرند و جلفی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عده‌آی قبلا از روی بی‌تدبیری ایران را از گردونه کریدورهای ارتباطی خارج کردند خطاب به آخوندی گفت: شما هم چنان کار خاصی در این زمینه نکردید و راه گذشتگان را ادامه دادید. چرا که اکنون کریدور تفلیس در حال راه افتادن است و عملا ایران را از کریدور شرق - غرب حذف کرده است و از طریق ترکمنستان و گرجستان و‌ آذربایجان به اروپا می رود.

وی با اشاره به عدم اتمام پروژه خط آهن تبریز - بازرگان و توقف خط آهن تبریز - جلفی به علت درگیری‌های قره‌باغ اظهار داشت: عملا ایران از مسیر حمل و نقل ریلی دنیا خارج شده است.

حسن‌نژاد با یادآوری اینکه آزادراه تهران - بازرگان به تبریز 15-10 سال است متوقف شده، گفت: در بخش حمل و نقل هوایی هم در فرودگاه امام اتفاق خاصی نیفتاده است.

نماینده مردم مرند و جلفی در مجلس شورای اسلامی درباره مسکن مهر تصریح کرد: در این باره ملت با دولت قرارداد داشته‌اند نه با رئیس‌جمهور و اگر رئیس دولت عوض شده است دولت سر جای خود باقیست و هر تعهدی که به مردم داده‌اند باید تمام کنند. این مسکن‌هایی که به مردم تحویل داده‌‌اید از لحاظ خدمات و انشعابات خیلی افتضاح هستند.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان