۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین جلسه اضطراری اوباما درباره حادثه اورلاندو
کد خبر: ۱۹۷۹۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۴ ساعت: ۱۸:۳۶ ↗ لینک کوتاه

امروز رخ داد؛

جلسه اضطراری اوباما درباره حادثه اورلاندو

کاخ سفید اعلام کرد که رئیس‌ جمهوری آمریکا در صدد است روز دوشنبه (امروز) با رؤسای هیأت مبارزه با تروریسم این کشور در خصوص حادثه مرگبار تیراندازی در اورلاندو ایالت فلوریدا دیدار کند.

جلسه اضطراری اوباما درباره حادثه اورلاندو
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، کاخ سفید اعلام کرد که «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا در صدد است روز دوشنبه (امروز) با رؤسای هیأت‌های اصلی مبارزه با تروریسم کشور خود جلسه‌ای را به منظور بحث در خصوص تحقیق در زمینه تیراندازی مرگبار در «اورلاندو» ایالت «فلوریدا» برگزار کند.

خبرگزاری اسپوتنیک در اینباره گزارش کرد، بنا به بیانیه کاخ‌سفید، «جو بایدن» معاون اوباما، «جیمز کومی» مدیر دفتر تحقیقات فدرال یا همان (اف بی آی)، «جه جانسون» وزیر امنیت داخلی، «نیکلاس راسموسن» مدیر مرکز ملی مبارزه با تروریسم (NCTC) و «سالی ییتس» معاون دادستان کل آمریکا قرار است در این نشست حضور یابند.

کاخ سفید اعلام کرد که مقامات آمریکایی قرار است اطلاعاتی را در زمینه تحقیقات درباره تیراندازی اورلاندو ارائه دهند.

روز یکشنبه (دیروز)، «عمر متین» یک تبعه آمریکایی با سلاح گرم، 50 نفر را در یک باشگاه شبانه به ضرب گلوله کشت و 53 نفر دیگر را زخمی کرد.

عامل مسلح این حمله در صحنه حادثه توسط مأموران پلیس کشته شد. اوباما این تیراندازی مرگبار اورلاندو را یک «اقدام تروریستی و اقدام نفرت‌انگیز» خواند و «اف بی آی» اعلام کرد که هیچ شواهدی مبنی بر ارتباط مستقیم عمر با گروههای تروریستی خارجی تاکنون یافت نشده است.
انتهای پیام/1404

منبع: مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان