۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین "انقلاب مرغی" بیل گیتس با تقلید از طرح اقتصاد مقاومتی بسیج/ پایه‌گذار مایکروسافت، به کشورهای فقیر مرغ هدیه می‌کند
کد خبر: ۱۹۷۷۹۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۴ ساعت: ۱۰:۲۹ ↗ لینک کوتاه

هدیه بیل گیتس به کشورهای فقیر؛

"انقلاب مرغی" بیل گیتس با تقلید از طرح اقتصاد مقاومتی بسیج/ پایه‌گذار مایکروسافت، به کشورهای فقیر مرغ هدیه می‌کند

بیل گیتس، پایه‌گذار شرکت کامپیوتری مایکروسافت، به کشورهای فقیر جهان مرغ هدیه می‌کند تا با راه‌اندازی "انقلاب مرغی" به بهبود وضع معیشت روستائیان در این کشورها کمک کرده باشد.

"انقلاب مرغی" بیل گیتس با تقلید از طرح اقتصاد مقاومتی بسیج/ پایه‌گذار مایکروسافت، به کشورهای فقیر مرغ هدیه می‌کند
به گزارش سرویس اقتصادی  صبح قزوین ،بیل گیتس، پایه‌گذار شرکت کامپیوتری مایکروسافت، به کشورهای فقیر جهان مرغ هدیه می‌کند تا با راه‌اندازی "انقلاب مرغی" به بهبود وضع معیشت روستائیان در این کشورها کمک کرده باشد.

 

گیتس، که از او با عنوان ثروتمندترین شخص در جهان نام برده می‌شود، گفته است که برای کمک به مبارزه با فقر در جهان، در نظر دارد یکصد هزار قطعه جوجه را به رایگان در میان مردم کم درآمد دوازده کشور فقیر جهان توزیع کند. اکثر کشورهای مورد نظر بیل گیتس در قاره آفریقا قرار دارند.

 

"انقلاب مرغی" بیل گیتس با تقلید از طرح اقتصاد مقاومتی بسیج/ پایه‌گذار مایکروسافت، به کشورهای فقیر مرغ هدیه می‌کند

جوجه‌های اهدایی آقای گیتس پس از واکسینه شدن، در میان روستائیان این کشورها توزیع خواهند شد و امید می‌رود که پرورش آنها به منظور تولید و فروش تخم مرغ و همچنین تکثیر و فروش مرغ منبع درآمد جدیدی برای دریافت کنندگان ایجاد کند.

 

این طرح با کمک موسسه خیریه بین‌المللی هایفر اجرا می‌شود که تاسیساتی را برای تولید و توزیع جوجه در بولیوی تاسیس کرده است. هزینه اجرای این طرح را بنیاد خیریه بیل و ملیندا گیتس، که مشترکا توسط آقای گیتس و همسرش ایجاد شده، برعهده می‌گیرد.

 

این اقدام بیل گیتس دقیقا شبیه و تقلید همان راهکاریست که بسیج سازندگی از سه سال پیش در سراسر کشور در حال اجرا کردن است.

 

 پس از طرح گفتمان «اقتصاد مقاومتی» از سوی  رهبر معظم انقلاب اسلامی، سازمان بسیج مستضعفین به صورت عملی و کاربردی به فعالیت در حوزه ها و مولفه های مردمی این اندیشه ورود نمود.

 

از حدود سه سال پیش در راﺳﺘﺎی ﺗﺤﻘﻖ ﺣﻤﺎﺳﻪ اﻗﺘﺼﺎدی ﺑﺴﯿﺞ ﺳﺎزﻧﺪﮔﯽ اﻗﺪام ﺑﻪ اراﺋﻪ ﺗﺴهﯿﻼت ﺧﻮد اﺷﺘﻐﺎﻟﯽ، اﺷﺘﻐﺎل زاﯾﯽ، ﻣﺸﺎﻏﻞ ﺧﺎﻧﮕﯽ ﺑﻪ بسیجیان ﻧﻤﻮده اﺳﺖ و اقدام به توزیع هزاران جوجه در سراسر کشور و در مناطق محروم کرده است.

 

سازمان بسیج علاوه بر توزیع مرغ و جوجه٬ کار واگذاری دستگاه‌های جوجه‌کشی به صورت اقساطی را هم آغاز کرده است.

پایان پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان