۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین کارشکنی سعودی‌ها در امور حج یک برنامه از پیش تعیین شده بود
کد خبر: ۱۹۷۵۰۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۳ ساعت: ۱۰:۱۹ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه الوند:

کارشکنی سعودی‌ها در امور حج یک برنامه از پیش تعیین شده بود

حجت الاسلام طهماسبی بیان کرد: کارشکنی عربستان در امور حج یک اقدام از پیش تعیین شده امپریالیستی، صهیونیستی و سعودی بود تا مقاومت اسلامی در ایران را دچار خدشه کنند.

کارشکنی سعودی‌ها در امور حج یک برنامه از پیش تعیین شده بود
به گزارش سرویس سیاسی   صبح قزوین ، حجت‌الاسلام طهماسبی، امام جمعه شهر الوند در درباره کارشکنی عربستان سعودی برای جلوگیری از حضور زائران ایرانی در مراسم حج ابراهیمی امسال گفت: استکبار جهانی از کنترل جمهوری اسلامی ایران نا‌ امید شده و در تلاش است تا با اینگونه اقدامات کشورمان را به انزوا بکشد.
وی در ادامه افزود: این کارشکنی در امور حج یک اقدام از پیش تعیین شده امپریالیستی، صهیونیستی و سعودی بود.
امام جمعه الوند بیان‌ داشت: امروز عربستان با قرار گرفتن در ۴ ضلعی آمریکا، انگلیس، اسرائیل و سعودی به وسیله‌ایی برای اجرای برنامه‌های استکبار در منطقه تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه حج یکی از اجتماعات بزرگ و مهم مسلمانان جهان است، عنوان کرد: عربستان سعودی تلاش می‌کند تا با عدم حضور حجاج ایرانی در این مناسک، از حج تأثیرگذار که دارای شاخصه‌هایی همچون استکبارستیزی، برائت از مشرکین و تعالی انسانی است، جلوگیری کند.
طهماسبی ابراز کرد: امروز رژیم سعودی با حمایت و پشتیبانی از تروریسم و گروه‌های تکفیری، نقشه دشمنان اسلام را در ایجاد جنگ بین مذاهب اجرایی کرده و با این حربه مسلمانان را به جان یکدیگر انداخته است.

دشمن به دنبال شکسته‌شدن مقاومت اسلامی در منطقه است
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان البرز خاطرنشان کرد: ادامه جنگ در کشورهای اسلامی تنها به نفع آمریکا، انگلیس و اسرائیل است و آنها در تلاشند تا از این فرصت برای شکسته‌شدن مقاومت اسلامی و اجرای طرح خاورمیانه جدید استفاده کنند.
وی ادامه داد: به طور یقین مقام معظم رهبری با مدیریت عالی و اتخاذ تدابیرحکیمانه خود، دشمنان اسلام را در به انزوا کشیدن جمهوری اسلامی ایران و اجرای طرح خاورمیانه جدید ناکام ساخته و حقوق ملت ایران را استیفاء خواهند کرد.
طهماسبی در ادامه سخنان خود، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان بیان داشت: بر همه مردم لازم است تا حرمت این ماه را حفظ نموده و از خوردن، آشامیدن و انجام کارهای ناپسندی که موجب هتک حرمت این ماه بزرگ می‌شود خودداری کنند.
وی ادامه داد: همه شهروندان در حریم خصوصی منازل خود آزادند، اما نباید با روزه‌خواری و یا تظاهر به آن در معابر، امکان و فضاهای عمومی حرمت‌شکنی کرد.
امام جمعه الوند عنوان کرد: انتظار ما از مردم روزه‌دار این است که نسبت به روزه‌خواری بی‌توجه نبوده و امر بمعروف و نهی از منکر را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.
انتهای پیام/2002

منبع: ندای البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان