۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نظارت ۷۵ بازرس بر اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان
کد خبر: ۱۹۷۵۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۳ ساعت: ۱۰:۴ ↗ لینک کوتاه

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن استان خبر داد:

نظارت ۷۵ بازرس بر اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با اشاره به طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان گفت: این طرح با توجه به افزایش تقاضا در ماه مبارک رمضان برای تشدید نظارت بر بازار و برخورد با متخلفان اجرا می شود.

نظارت ۷۵ بازرس بر اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، علی‌اکبر کبیری، معاون سازمان صنعت معدن و تجارت قزوین با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در استان اظهار کرد: این طرح با توجه به افزایش تقاضا در ماه مبارک رمضان برای انواع مواد غذایی به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، میوه و سبزیجات، خرما، زولبیا و بامیه در راستای تشدید نظارت بر بازار و برخورد با متخلفان اجرا می‌شود.
وی بیان کرد: در این طرح که تا ۱۵ تیر ماه ادامه دارد، ۷۵ بازرس در گروه‌های ۲ نفره با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی بر عرضه کالا و خدمات نظارت می‌کنند.
این مسئول عنوان کرد: برگزاری گشت‌های مشترک با دستگاه‌های اجرایی مرتبط از جمله اداره کل تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و اداره اماکن نیروی انتظامی از دیگر اقدامات این طرح به منظور نظارت بر بازار است.
کبیری یادآور شد: بازرسان از ساعت هشت صبح کار بازرسی خود از واحدهای صنفی را آغاز می‌کنند و این روند تا ساعت ۲۰ ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه شهروندان بهترین ناظران بازار هستند، عنوان کرد: شهروندان هنگام خرید مایحتاج مورد نیاز خود درصورت مشاهده تخلف صنفی مانند گرانفروشی، کم فروشی، درج نشدن قیمت برروی کالا، صادر نکردن فاکتور و قاچاق موارد را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند.
انتهای پیام/2002

منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

طاهرخانی / ۲۳ خرد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰

احسن خسته نباشید میگم چرا قیمتها اینقدر.. وهزار ماشاالله ... نوسان نداره..
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان