۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تجربه یک بازیگر از شرکت در مسابقه جدید «خندوانه»
کد خبر: ۱۹۷۴۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۳ ساعت: ۱۲:۵ ↗ لینک کوتاه

خندوانه؛

تجربه یک بازیگر از شرکت در مسابقه جدید «خندوانه»

سوسن پرور که همراه با دو خواهرش در مسابقه «خانواده باحال» برنامه «خندوانه» شركت كرد، درباره تجربه حضور در این مسابقه گفت: در همين مرحله حس حضور در فينال مسابقه را دارم و اگر به مراحل بعدي هم نروم، همين پشتوانه مردمي برايم كفايت مي‌كند.

تجربه یک بازیگر از شرکت در مسابقه جدید «خندوانه»
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، سوسن پرور که از بازخوردهاي بعد از پخش مسابقه رضايت دارد، درباره حضورش در اين مسابقه گفت: با توجه به اقبال برنامه «خندوانه» بين مردم و نوع انرژي مثبتي كه رامبد جوان به مردم می‌دهد، دعوت عوامل «خندوانه» را براي شركت در مسابقه پذيرفتم و دوست داشتم سهمي در اين شادی داشته باشم؛ همين مساله باعث شد كه با وجود گرفتاری‌هاي شغلی و زمانی خانواده‌ام، از خواهرانم برای همراه شدن با من درخواست كردم.

پرور ادامه داد: من به همراه خواهر بزرگم مريم و خواهر كوچكترم پونه يك گروه سه نفره تشكيل داديم كه البته خودمان آن را ٤ نفره می‌دانيم چرا كه مادرمان هم با دعای خيرش ما را در اين مسابقه همراهی كرد.

او درباره بازخوردهاي مردمی از حضورش در برنامه «خندوانه» اظهار کرد: خوشبختانه بازخوردهای بسيار خوب و مثبتی از پيام‌های محبت‌آميز مردم گرفته‌ام و بايد بگويم که با اين همه انرژی مثبتي كه از طرف مردم دريافت كرده‌ام، در همين مرحله حس حضور در فينال مسابقه را دارم و اگر به مراحل بعدي هم نروم، همين پشتوانه مردمي برايم كفايت مي كند.

پرور همچنین با اشاره به رقابت با گروه لاله اسكندری بیان کرد: هر چند من بازيگر طنز هستم، اما اعضاي گروه خانواده اسكندری با تجربه‌تر از اعضاي گروه ما بودند. خواهران من به جز يك بار حضور در مقابل دوربين فيلمبرداری عروسي شان تجربه ديگری در زمينه قرار گرفتن جلوي دوربين نداشتند! اما برادر لاله بسيار با تجربه و حرفه‌ای عمل كرد و خود خانم اسكندری هم به نوعي پيشكسوت من محسوب مي‌شود و تعداد فالوورهاي اينستاگرامش هم از من بالاتر است؛ بنابراين هنوز هيچ چيز در مورد تيم صعودكننده از گروه ما مشخص نيست و مردم تصميم گيرنده‌های نهايی در مورد تيم برنده هستند.
انتهای پیام/1404

منبع: ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان