۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین صداوسیما طوری عمل کند که همه اقشار جامعه مخاطب آن شوند
کد خبر: ۱۹۷۳۲۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

صداوسیما طوری عمل کند که همه اقشار جامعه مخاطب آن شوند

رئیس مجلس در دیدار با رئیس رسانه ملی تاکید کرد: از صداوسیما انتظار می‌رود به گونه‌ای عمل کند که همه اقشار جامعه مخاطب صداوسیما باشند.

صداوسیما طوری عمل کند که همه اقشار جامعه مخاطب آن شوند

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین به نقل از خبرگزاری خانه ملت، عصر امروز (شنبه، 22 خرداد) عبدالعلی علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

لاریجانی در این جلسه گفت: اطلاع رسانی از مجلس شورای اسلامی و تبیین قوانین و مصوبات مجلس شورای اسلامی برای مردم را از مأموریت های رسانه ملی می‌دانیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس شورای اسلامی برای کمک به سازمان صدا و سیما به منظور رفع تنگناهایی که با آن مواجه است، اعلام آمادگی می کند؛ این امر می‌تواند صدا و سیما را در راستای نقش آفرینی بهتر به عنوان رسانه ملی، یاری کند.

وی تاکید کرد: آنچه از صدا و سیما انتظار می‌رود طرح‌ها و برنامه‌های نو و  متنوع است و باید به گونه‌ای عمل کنند که همه اقشار جامعه مخاطب صدا و سیما باشند.

رئیس قوه مقننه ادامه داد: جامعه ایران، جامعه متکثری است لذا باید به همه جهات جامعه توجه شود؛ به خصوص برای نسل جوان که مهم‌ترین مخاطبان هستند، باید برنامه‌های جذاب تهیه شود.

علی عسکری نیز در این جلسه گفت: تعامل و همکاری با نمایندگان و استفاده از دیدگاه‌ها و توانمندی‌های فکری و اندیشه‌ای آنان در برنامه‌های رسانه‌ای به منظور تبیین مسائل کشور، از جمله اولویت های رسانه ملی در حوزه مجلس است.

رئیس سازمان صداوسیما افزود: این سازمان همکاری با کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی در راستای گردش دانش و اطلاعات را به عنوان مقدمه‌ ای برای قانونگذاری مدنظر قرار خواهد داد.

به گفته وی، انعکاس دیدگاه های نخبگان از موضوعات مورد تاکید رسانه ملی است.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان