۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین تابلوهای تصاویر شهدا شناسنامه‌دار شدند
کد خبر: ۱۹۷۲۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۲ ساعت: ۱۴:۵ ↗ لینک کوتاه

معاون فرهنگی بنیاد شهید قزوین:

تابلوهای تصاویر شهدا شناسنامه‌دار شدند

احسان‌الله لنکرانی گفت: تابلوهای تصاویر شهدا در خیابان‌های سطح شهر قزوین، شناسنامه‌دار شدند.

تابلوهای تصاویر شهدا شناسنامه‌دار شدند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، احسان‌الله لنکرانی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان صبح امروز(شنبه) در سالن جلسات بنیاد شهید استان اظهار کرد: بنیاد استان با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، طرح جایگزینی تابلوهای جدید مزین به تصاویر شهدا را در سطح شهر قزوین اجرا کرده است.
وی با اشاره به اینکه یکصد تابلوی تصاویر شهدا در خیابان‌های سطح شهر قزوین نصب می‌شود، افزود: تاکنون نصب 60 تابلو به اتمام رسیده و 40 تابلوی دیگر نیز تا پایان مرداد ماه سال جاری انجام می‌شود.
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه تابلوهای فوق قابلیت نصب 6 عکس شهید را دارد، افزود: این تابلوها با هدف ساماندهی و یکسان‌سازی در سطح شهر قزوین و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا نصب شده و می‌شود.
لنکرانی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی شده هر ساله 50 تابلوی تصاویر شهدا در استان قزوین نصب ‌شود، گفت: با تحقق این موضوع، تصاویر همه شهدا در سطح استان به تصویر کشیده می‌شود.
این مسئول افزود: تصاویر شهدایی که تاریخ شهادت آنان اول فروردین تا 31 شهریور باشد در فروردین ماه وهمچنین شهدایی که اول مهر ماه تا 29 اسفند ماه باشد، در شهریور ماه نصب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه طرح صدور شناسنامه و کدگذاری تابلوهای یاد شده در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین قرار گرفت، گفت: انجام این طرح در شهرستان قزوین به عنوان پایلوت انجام شده است.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: این طرح بعد از قزوین در سایر شهرستان‌های استان با نصب تابلوهای یاد شده اجرایی می‌شود.
لنکرانی افزود: تابلوهای تصاویر شهدا در شهرستان قزوین شناسنامه‌دار ‌شدند تا براساس آن به خانواده‌های شاهد، نصب تصاویر عزیزانشان در سطح شهر قزوین اطلاع‌رسانی شود.
وی گفت: تاکنون حدود 200 تابلو اعم از تصاویر شهدا و تبلیغاتی در سطح شهر با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نصب شده است.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان