۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین فتنه ۸۸ ریشه در خواص سرشناس دارد/برخی کلیدواژه‌های رسانه‌های داخلی در لندن و فرانسه تولید می‌شود
کد خبر: ۱۹۷۱۹۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

فتنه ۸۸ ریشه در خواص سرشناس دارد/برخی کلیدواژه‌های رسانه‌های داخلی در لندن و فرانسه تولید می‌شود

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: ریشه فتنه بیش از همه از ناحیه خواص بوده؛ خواصی که براساس قبول مسئولیت‌های طولانی‌مدت به چهره‌های سرشناسی تبدیل شده‌اند.

فتنه ۸۸ ریشه در خواص سرشناس دارد/برخی کلیدواژه‌های رسانه‌های داخلی در لندن و فرانسه تولید می‌شود

جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین گفت: فتنه یکی از خطرناک‌ترین حوادثی است که حکومت اسلامی و اهداف نظام‌های اسلامی را تهدید کرده و از ناحیه فتنه، ضربات و حوادث خونباری به اسلام تحمیل شده است.

وی افزود: ریشه فتنه بیش از همه از ناحیه خواص بوده، خواصی که بیشترین اطلاعات را از نظام اسلامی بدست آوردند و براساس قبول مسئولیت، به چهره‌های سرشناسی تبدیل شده و مورد حمایت و توجه توده‌های مردم و عوام قرار گرفتند و طبعاً این افراد، سالیان زیادی هم در مناصب امور حضور داشته‌اند و به مرور چهره خودشان را نشان دادند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: فتنه‌گران بعدها با حرکات و رفتارهایی که از خود بروز دادند، به همه ملت ثابت کردند که آنها فقط به دنبال جمع‌آوری مال و ثروت و کسب قدرتند و به هیچ وجه نمی‌خواهند در مسیر خدمت‌گذاری به نظام اسلامی حرکت کنند.

کریمی قدوسی یادآور شد: خواص، اطلاعات و امکانات برجسته‌ای نسبت به دیگر اقشار مردم دارند، فتنه‌های صدر اسلام بعد از رحلت پیامبر شکل گرفت و طلحه و زبیر برای کسب مال و ثروت بیشتر دست به فتنه زدند، در واقع فتنه 88 هم همین ریشه را دارد و ما شاهد بودیم که عده‌ای برای جمع‌آوری مال و ثروت و حفظ قدرت دست به فتنه‌انگیزی زدند.

وی ادامه داد: حیف خانواده هاشمی رفسنجانی و خانواده موسوی و کروبی‌ها، این‌ها وقتی دولت دست جریان دیگری افتاد، کاری کردند تا فتنه 88 شکل بگیرد متاسفانه در جریان انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هم پرچم‌های عناصر فتنه به اهتزاز درآمد و برخی از آنها موفق شدند تا وارد مجلس شوند.

وی افزود: یکی از بخش‌هایی که در شکل‌گیری فتنه‌ها نقش دارد، رسانه‌ها هستند البته منظور رسانه‌هایی است که به شبکه قدرت و ثروت وصل هستند و به عبارت دیگر این رسانه‌ها با ماهیت این چنینی از اهداف فتنه پشتیبانی کرده و به اختلاف‌ها دامن می‌زنند.

*** برخی رسانه‌ها می‌خواهند فضای مجلس را دو قطبی نمایش بدهند

کریمی قدوسی تصریح کرد: برخی رسانه‌ها می‌خواهند فضای مجلس را هم دو قطبی نمایش بدهند به طوری که تلاش می‌کنند جبهه پایداری را مقابل لاریجانی قرار داده و اختلاف ایجاد کنند در حالی که در این شرایط  وجود وحدت کامل بین نیروهای منتخب با لاریجانی می‌تواند نقش سازنده‌ای در مقابله با جریان فتنه و فتنه‌گران داشته باشد.

وی بیان کرد: این رسانه‌ها دست به گمانه‌زنی می‌زنند و به جرئت می‌توان گفت بخش اعظمی از اختلافات مجلس نهم را رسانه‌ها تزریق کردند؛ پایگاه‌های اصلی این رسانه‌ها در لندن و فرانسه و هلند است و این پایگاه‌ها، کلیدواژه تولید کرده و در اختیار این‌ها می‌گذارند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: عده‌ای قدرت‌طلب و ثروت‌دوست با تکیه بر همین رسانه‌های نانجیب، مدام بنزین روی آتش فتنه می‌ریزند و بنده فکر می‌کنم در این دوره برای مقابله با نفوذ دشمن، هیئت‌رئیسه مجلس باید براساس منافع و مصالح ملی جلوی ورود این رسانه‌ها به مجلس را بگیرد.

وی با اشاره به دستگیری 600 خبرنگار، مقاله‌نویس و به‌طور کلی نفوذی گفت: با دستگیری این اشخاص، بساط فتنه جمع نشده است زیرا هنوز دنباله‌های آنها وجود دارند.

***رهبری در جریان فتنه 88، پرچم بصیرت‌افزایی را در کشور افراشته ساخت

کریمی قدوسی در خصوص چگونگی مدیریت فتنه 88 از سوی مقام معظم رهبری بیان کرد: رهبر انقلاب با مجاهدت برجسته خود توانستند در جریان فتنه 88، پرچم بصیرت‌افزایی را در کشور افراشته سازند، از سوی دیگر ایشان با شکافتن و تبیین تاریخ با شرایط امروز توانستند میزان بصیرت را در سطح جامعه ارتقاء داده و در مقابل فتنه‌گران بایستند.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان