۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین برگزاری جشن روزه اولی‌ها برای ۱۵۰۰ دانش‌آموز قزوینی
کد خبر: ۱۹۷۱۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۲ ساعت: ۱۱:۴۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبرداد:

برگزاری جشن روزه اولی‌ها برای ۱۵۰۰ دانش‌آموز قزوینی

سعید وزیری نژاد از برگزاری جشن روزه اولی‌ها برای ۱۵۰۰ دانش‌آموز قزوینی با همکاری سایر دستگاه‎های اجرایی استان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

برگزاری جشن روزه اولی‌ها برای ۱۵۰۰ دانش‌آموز قزوینی
سعید وزیری‌نژاد، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، با تبريک فرا رسیدن ماه نزول قرآن و ماه مهماني خدا اظهار کرد: همزمان با حلول ماه مبارک رمضان، 11 نمازخانه بوستان‌های سطح شهر برای ارائه خدمات به شهروندان توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری تجهیز و آماده‌سازی شده است.
فضاسازی محیطی متناسب با ماه رمضان با اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال
وی در ادامه فضاسازی محیطی متناسب با ماه رمضان با اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال را از دیگر اقدامات سازمان برشمرد و افزود: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، فضای شهر متناسب با این ایام آماده سازی شده است.
وزیری نژاد خاطرنشان کرد: در سایر مناسبت‌های این ماه نظیر میلاد امام حسن‌مجتبی(ع)، شب‌های قدر، شهادت امام علی(ع)، روز قدس و عید فطر نیز با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی نظیر تیربرد و فیکسچر، فضای سطح شهر متناسب با ماه مبارک رمضان آماده سازی خواهد شد.
وی در ادامه بیان کرد: همچنین سازمان فرهنگی ورزشی، ابزارهای تبلیغاتی خود را در اختیار مساجد، هئیت‌های مذهبی و تشکل‌های فرهنگی جهت پوشش برنامه‌هایشان قرار داده تا با اطلاع رسانی مناسب، بتوانند خدمات بهتری به روزه داران ارائه کنند.
محله آرایی محلات 14 گانه قزوین متناسب با ماه مبارک رمضان
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، محله آرایی محلات 14 گانه قزوین و خانه‌های فرهنگ و فرهنگسراهای وابسته به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با نصب پرچم، ریسه‌های رنگی، لامپ را از دیگر اقدامات سازمان برشمرد.
این مسئول از برگزاری برنامه‌های مناسبتی در مراکز آموزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری به ویژه در فرهنگسرا‌ها و خانه‌های فرهنگ این سازمان خبر داد که برگزاری برنامه ختم قران همراه آموزش روخوانی کودکان و بزرگسالان و برپایی نمایشگاه خیریه از جمله این برنامه‌ها می‌باشد.
وزیری نژاد، مشارکت در اجرای برنامه فرهنگی روز اولی ها ویژه هزار و 500 دانش آموز قزوینی را از دیگر فعالیت‌های سازمان فرهنگی ورزشی در ایام ماه مبارک رمضان ذکر کرد و گفت: این جشن عبودیت بندگی برای دختران ۹ ساله و پسران ۱۵ ساله با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود.
اجرای تعزیه در دهه دوم رمضان در مجموعه سعدالسلطلنه
وزیری نژاد افزود: اجرای تعزیه در دهه دوم مبارک رمضان به مدت هفت شب در مجموعه تاریخی فرهنگی سعدالسطلنه از دیگر اقدامات سازمان فرهنگی ورزشی است که توسط هنرمندان انجمن تعزیه استان بعد از افطار اجرا خواهد شد.
وی در ادامه بیان کرد: برگزاری جشنواره شب‌های آسمانی در بوستان‌های سطح شهر قزوین از دیگر برنامه‌های سازمان است که برنامه‌هایی نظیر قرائت قرآن، مشاوره مذهبی، اجرای تئاتر شهروندی با موضوعات «هویت شهری، ترافیک، قزوین شناسی و فرهنگ شهرنشینی»، برگزاری جُنگ‌های علمی و مسابقه در قالب این جشنواره در بوستان‌های سطح شهر همزمان با شب‌های ماه مبارک رمضان برای شهروندان قزوینی برگزار می‌شود.
این مسئول در پایان مشارکت در ضبط و پخش ترتیل کل قرآن کریم در مجموعه ورزشی الغدیر و برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء در هفت بوستان شهر قزوین را از دیگر برنامه‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در ماه مبارک رمضان برشمرد.
انتهای پیام/7003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان