۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تلاش برای حل مشکلات مردم در رفتار دولت مشاهده نمی‌شود/ عدم تحقق وعده‌‌های ۱۰۰ روزه
کد خبر: ۱۹۶۹۸۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

تلاش برای حل مشکلات مردم در رفتار دولت مشاهده نمی‌شود/ عدم تحقق وعده‌‌های ۱۰۰ روزه

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه دولتمردان چشم خود را به سوی پتانسیل‌های داخلی بسته‌ و تنها امید به کدخدا دارند، گفت: نشانی از تلاش برای حل مشکلات در رفتار دولت مشاهده نمی‌شود و فقط شعار داده می‌شود.

تلاش برای حل مشکلات مردم در رفتار دولت مشاهده نمی‌شود/ عدم تحقق وعده‌‌های ۱۰۰ روزه

مسعود رشید عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری صبح قزوین ، با اشاره به مشکلات اقتصادی امروز مردم، گفت: از عمر دولت تدبیر و امید سه سال می‌گذرد اما واقعیت سفره‌های مردم این است که دولت در زمینه اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم اندک دستاوردی که نداشته که هیچ چه بسا شرایط نسبت به گذشته سخت‌تر هم شده است.

مسئول روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان افزود: رهبر معظم انقلاب از خجالتشان در مقابل جوانی می‌گویند که دست خالی به خانه می‌رود اما آقای روحانی با سری بالا از داخل اتومبیل چند صد میلیونی برای کارگران دست تکان می‌دهند که متاسفانه باید گفت چنین رفتاری با آرمان‌های انقلاب تناقض دارد.

رشید تاکید کرد: مشکلات کشور نه‌تنها در حوزه اشتغال، رکود اقتصادی حل نشده‌است، اما هنوز هم دولتی‌ها برنامه مدونی برای کمک به مستضعفین که در حال له شدن زیر بار بی‌تدبیری‌ها هستند، ندارند.

وی گفت: دولت از آب خوردن مردم گرفته تا حل شدن مشکلات بزرگ اقتصادی را به برجام گره زد ولی امروز که برجام هم اجرا شده دولتمردان و آقایان نیستند که جواب جیب خالی مردم را بدهند.

رشید اضافه کرد: دولت بهتر است به جای اینکه توان گذاشته و وعده اقتصاد پویا را بدهد، همان توان را برای حل مشکلات مردم بگذارد. گوش مردم از شعار پر شده است و بعد از سه سال هنوز معلوم نیست که وعده‌های 100 روزه کی قرار است، محقق شود.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: قشر دانشجو و فرهیخته جامعه با تمام توان آمادگی کمک به دولت را دارد اما دولتمردان چشمشان را به سوی پتانسیل‌های داخلی بسته‌ و تنها امید به کدخدا دارند.

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اظهار داشت: مردم از دولت انتظار دارند که در میدان عمل و نه در میدان حرف برای کمک به اوضاع اقتصادی جامعه تلاش کند. مسلما تلاش کردن دولتی‌ها برای مردم آرامش بخش است ولی متاسفانه نشانی از تلاش برای حل مشکلات در رفتار دولت مشاهده نمی‌شود و فقط حرف و شعار داده می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان