۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تشکر مردم از ظریف + تصاویر
کد خبر: ۱۹۶۹۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۲ ساعت: ۱۳:۳۹ ↗ لینک کوتاه

واکنش‌ کاربران فضای مجازی به عدم صدور ویزا برای ۳ نماینده آمریکایی

تشکر مردم از ظریف + تصاویر

رد درخواست روادید ۳ نماینده آمریکایی توسط وزارت خارجه کشورمان موج حمایت‌های مردمی از سیاست‌های وزارت امور خارجه را در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخت.

تشکر مردم از ظریف + تصاویر

به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، رد درخواست روادید 3 نماینده آمریکایی توسط وزارت خارجه کشورمان موجب شد تا موج حمایت‌های مردمی از سیاست‌های وزارت امور خارجه در شبکه‌های اجتماعی به راه بیافتد و این عملکرد مسئولان در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی به عنوان یک موضع‌گیری انقلابی تقدیر شود.

استفاده از هشتگ‌های #ظریف_متشکریم، #زنده_باد_غیرت_ایرانی، #ورود_ممنوع_آمریکا به همراه انتشار عکس‌نوشت‌ها و مطالب با موضوع تحسین و تقدیر اقدام اخیر وزارت امور خارجه در عدم صدور ویزا برای نمایندگان آمریکا و تأکید بر بکارگیری این روند در مقابل رفتارهای طلبکارانه آمریکایی‌ها مورد توجه کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی قرارگرفت که در ادامه بخشی از مطالب منتشر شده در این زمینه می‌آید:

 

*از دست ما عصبانی باشید!

سایت معاند رادیو فردا نیز طی مطلبی از محکوم کردن 3 نماینده کنگره آمریکا به رد درخواست ویزایشان خبرداد که واکنش کاربران این سایت نیز جالب توجه بود، نظرات منتشر شده ذیل این خبر اقدام وزارت امور خارجه را تحسین و از سیاست‌های ضدآمریکایی مسئولان جمهوری اسلامی ایران حمایت می کند.

در ادامه بخشی از نظرات کاربران ذیل خبر منتشر شده فوق را می‌خوانید:

 

 وزارت خارجه ایران سه‌شنبه 19 خرداد درخواست سه نماینده کنگره آمریکا مبنی بر صدور روادید سفر به تهران را رد کرد.

«لی زلدین» نماینده نیویورک، «مایکل پمپئو» نماینده کانزاس و «فرانک لوبی یندو» نماینده ایالت نیوجرسی در مجلس نمایندگان آمریکا که هر سه جمهوریخواه و از مخالفان توافق هسته‌ای با ایران هستند، در نامه‌ای از وزارت خارجه ایران خواسته بودند که برای بازدید از زندانیان آمریکایی به آنها ویزای سفر به ایران اعطا شود. 

دفتر محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد: «برخلاف آنچه شما تصور کرده‌اید، وظیفه اعضای کنگره آمریکا دیکته کردن و تحمیل سیاست به دیگر کشورها نمی‌باشد. این امر قطعاً در مورد سیاست‌های مربوط به صدور روادید ایران نیز صادق است. به خاطر داشته باشید که به عنوان اعضای کنگره آمریکا، شما یک قدرت جهانی نیستید.»
انتهای پیام/1404

 

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان