۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین جرم محکومی که برادر روحانی به دیدارش رفت چه بود؟
کد خبر: ۱۹۶۹۰۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۰ ساعت: ۱۶:۵۱ ↗ لینک کوتاه

گزارش؛

جرم محکومی که برادر روحانی به دیدارش رفت چه بود؟

یکی از جرم های مصطفی تاج زاده که برادر روحانی اخیرا به دیدار او رفته "توهین به رهبری" است. تاج‌زاده علناً ولايت مطلقه فقيه را سلطنت مطلقه ناميده بود.

جرم محکومی که برادر روحانی به دیدارش رفت چه بود؟
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین  ، یکی از جرم های مصطفی تاج زاده که برادر روحانی اخیرا به دیدار او رفته "توهین به رهبری" است.

روزنامه جوان در گزارشی نوشت: اين روزها كه تاج‌زاده، به عنوان يك مجرم امنيتي- سياسي از زندان آزاد شده و به عنوان فردي كه تنها يكي از جرم‌هاي او توهين به ولي فقيه است، مورد استقبال رسانه‌هاي اصلاح‌طلب و برخي مقامات اين جريان و نيز متأسفانه برادر رئيس‌جمهور قرار گرفته، بررسي اين رفتار موضوعيت يافته تا صحت ادعاي اصلاح‌طلبان در زمينه حق مردم براي دانستن يا برخورد با متخلفان باري ديگر روشن شود.

این روزناه در بخش دیگری از گزارش خود نوشت: توهين به رهبري از جمله جرم‌هايي بوده كه برخي اصلاح‌طلبان به دليل آن به زندان رفته‌اند. با اين همه حتي وقتي تاج‌زاده علناً ولايت مطلقه فقيه را سلطنت مطلقه ناميد، چيزي از حمايت اصلاح‌طلبان از او كم نشد. در عين حال اصلاح‌طلبان خود را پايبند به نظام و ملتزم به ولايت فقيه مي‌دانند. فتنه 88 كه از بطن اصلاح‌طلبان سربرآورد و به فرموده رهبري نظام را تا لبه پرتگاه برد، هيچ‌گاه مورد برائت و محكوميت اصلاح‌طلبان قرار نگرفت. هيچ اصلاح‌طلبي آتش زدن اموال عمومي، حمله به نمازگزاران ظهر عاشورا، حمله به انبار مهمات بسيج، آتش زدن پرچم‌هاي عزاي امام حسين(ع) و... را هيچ‌گاه محكوم و مورد انتقاد قرار نداد. معتدل‌ترين اصلاح‌طلبان هيچ گاه فكر نكرد صادقانه مقابل برخي حاميان موسوي كه سال 88 در خيابان‌ها به آشوب مشغول بودند، بايستد و بگويد كه تقلب دروغ بود. گرچه خود مي‌دانستند و در محافل خصوصي هم آن را بيان مي‌كردند. واقعاً اصلاح‌طلبان اپوزيسيون هستند يا داخل در حاكميت؟! تناقضي كه چند دهه است اصلاح‌طلبان نتوانسته‌اند به آن پاسخ بگويند.

چند روز پیش حسین فریدون, برادر رییس جمهور به دیدار مصطفی تاج زاده زندانی سیاسی تازه آزادشده و از محکومان فتنه 88 رفت. محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در اظهارنظری عجیب درباره این دیدار گفته است که نمی‌داند "این دیدار از جانب رئیس‌جمهور بوده یا خیر."

انتهای پیام/1404

منبع: روزنامه جوان

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان