۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین توزیع ۱۵ هزار سبد کالای غذایی بین مددجویان در ماه رمضان
کد خبر: ۱۹۶۸۸۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۰ ساعت: ۱۴:۵۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان خبر داد:

توزیع ۱۵ هزار سبد کالای غذایی بین مددجویان در ماه رمضان

هدایت صفری از توزیع ۱۵ هزار سبد غذایی با سرانه هر سبد حداقل ۸۰ هزار تومان در بین افراد تحت پوشش کمیته امداد خبر داد.

توزیع ۱۵ هزار سبد کالای غذایی بین مددجویان در ماه رمضان
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین در نشست خبری که پیش از ظهر امروز(پنج شنبه) به منظور تشریح برنامه‌های ماه مبارک رمضان در سالن جلسات اداره کل کمیته امداد برگزار شد، اظهار کرد: امسال در حوزه ثبت نام حامیان برای اکرام ایتام و طرح محسنین، 88 پایگاه در سطح استان دایر می‌شود.
وی افزود: این پایگاه‌ها در مناطق پر رفت و آمد نظیر امام زاده حسین(ع)، امام زاده اسماعیل(ع) و مسجد جامع قزوین در همه روزهای ماه مبارک رمضان مستقر خواهند شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قزوین با اشاره به اجرای مراسم جشن گلریزان در سطح استان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای جشن گلریزان 32 مورد هدفگذاری شده است.
وی تصریح کرد: حضور در مساجد سطح شهر برای جمع آوری کمک‌های مردمی در طول ایام ماه رمضان نیز یکی دیگر از برنامه‌های پیش بینی شده است و همچنین در ماه رمضان سال جاری یکی از اهداف کمیته امداد استان، جذب 6 هزار حامی طرح اکرام ایتام می‌باشد.
صفری عنوان کرد: 120 هزار غذای گرم در قالب سفره‌های افطاری برای جامعه هدف و حامیان آنها در سطح استان به ویژه روستاها و مناطق محروم گسترده می‌شود.
استقرار 880 پایگاه در روز عید فطر  
وی با اشاره به توزیع جیره خشک سبدهای غذایی بیان کرد: امسال بر اساس هدفگذاری صورت گرفته، 15 هزار سبد غذایی با سرانه هر سبد حداقل 80 هزار تومان در بین افراد تحت پوشش کمیته امداد توزیع می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قزوین خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان در قالب طرح مفتاح الجنه به منظور آشنایی با مشکلات نیازمندان با حضور مسئولین، ائمه جمعه و جماعات و همچنین خیرین از بیش از 9 هزار و 400 خانواده بازدید می‌شود.
وی ادامه داد: سال گذشته 15 میلیارد ریال در حوزه فطریه از مردم استان جمع آوری شد که پیش بینی می‌کنیم این میزان در سال جاری به 23 میلیارد ریال افزایش یابد که برای این منظور 880 پایگاه در روز عید فطر در سطح استان فعال خواهند بود.
صفری اضافه کرد: امسال در روز میلاد امام حسن(ع) جشن توانمندی و خودکفایی مددجویان تحت حمایت استان قزوین که شامل 1043 نفر از محل اشتغال و خودکفایی، 48 نفر از محل کاریابی‌ها و 304 نفر نیز از محل مددکاری حقوقی و خانواده در حوزه حمایت و سلامت خانواده می‌باشند همراه با تجلیل از زکات دهندگان نمونه استان، روز اول تیرماه مصادف با 15 ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
وی در پایان عنوان کرد: از سال 90 تا پایان سال 93، 7 هزار و 306 خانواده توانمند شده و از بدنه حمایتی کمیته امداد خارج شدند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان