۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مسئولین از ورزشکاران آبیکی حمایت لازم را ندارند/ تیم هندبال شهرستان توان بازی در لیگ یک کشور را دارد
کد خبر: ۱۹۶۸۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۰ ساعت: ۱۳:۳۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس هیئت هندبال شهرستان آبیک:

مسئولین از ورزشکاران آبیکی حمایت لازم را ندارند/ تیم هندبال شهرستان توان بازی در لیگ یک کشور را دارد

محمد اسکندری با بیان اینکه مسئولین از ورزشکاران آبیکی حمایت لازم را ندارند، بیان کرد: با حمایت مالی شهرداری که سالی ۸۰میلیون تومان است تیم هندبال آبیک می‌تواند در لیگ یک کشوری بازی کند و به لیگ برتر هم راه یابد.

مسئولین از ورزشکاران آبیکی حمایت لازم را ندارند/ تیم هندبال شهرستان توان بازی در لیگ یک کشور را دارد
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، محمد اسکندری، رئیس هیئت هندبال شهرستان آبیک  از راهیابی میلاد اسماعیل‌زاده به اردوی تیم ملی خبرداد و گفت: آقای اسماعیل‌زاده از ۹ سالگی رشته ورزشی هندبال را زیر نظر خودم شروع کرد و امروز با ۱۶ سال سن به یکی از افتخارات شهر آبیک تبدیل شده است.
وی افزود: اسماعیل زاده از مسابقات کشوری سال ۹۳ مورد توجه مربیان تیم سپاهان اصفهان قرار گرفت و ۲ سال برای تیم فولاد سپاهان بازی کرد و همراه با این تیم قدرتمند قهرمان کشور شد.
رئیس هیئت هندبال شهرستان آبیک ادامه داد: این ورزشکار آبیکی از اصفهان به اردوی تیم ملی نونهالان دعوت شد و مدتی دیگر در مرحله هفتم اردوی تیم ملی نونهالان حضور پیدا می‌کند.
این مسئول با بیان اینکه این ورزشکار آبیکی در تیم سپاهان به افتخارات زیادی دست یافته است، اظهار داشت: اسماعیل زاده امسال با تیم فلاورجان اصفهان وارد مذاکره شد و با قرارداد یکساله با این تیم قدرتمند اصفهانی در دو لیگ سالنی و ساحلی بازی خواهد کرد که مربی فلاورجان که مربی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان هم است وی را به اردوی ساحلی نیز دعوت کرد.


اسکندری با تأکید بر اینکه اولین بار در تاریخ هندبال استان قزوین یک بازیکن همزمان در دو اردو حضور پیدا کرده است، تصریح کرد: متأسفانه ورزش شهرستان آبیک از حمایت مسئولین بی‌بهره‌ است و بسیاری از استعدادهای این شهرستان کشف نمی‌شود.
وی با اشاره به اینکه حمایت مالی از تیم هندبال شهرستان آبیک می‌تواند آن را به یکی از تیم‌های مطرح کشوری تبدیل کند، عنوان کرد: با حمایت مالی شهرداری که سالی ۸۰میلیون تومان است تیم هندبال آبیک می‌تواند در لیگ یک کشوری بازی کند و به لیگ برتر هم راه یابد.
رئیس هیئت هندبال شهرستان آبیک با تأکید بر اینکه تیم آبیک می‌تواند با ۸۰درصد بازیکن بومی وارد لیگ یک کشور شود، عنوان کرد: امروز متاسفانه به دلیل عدم حمایت مالی مجبور شده ایم ورزشکاران شهرستان خود را به شهرهای دیگر بفرستیم، در شهر آبیک مثل میلاد اسماعیل زاده حداقل ۴ بازیکن داریم که توان رسیدن به تیم ملی را دارند.
انتهای پیام/2002

منبع: نگاه آبیک

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان