۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین کتاب شاعر منافقین با مجوز ارشاد به بازار آمد!
کد خبر: ۱۹۶۷۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۹ ساعت: ۱۶:۳۹ ↗ لینک کوتاه

گزارش؛

کتاب شاعر منافقین با مجوز ارشاد به بازار آمد!

کتاب ترانه‌ها و سروده‌های «رضا- الف» که به اتفاق آهنگسازی بنام «محمدرضا- چ» آلبوم «شبهای خط‌خطی» را با صدای مرجان منافق آمریکانشین، با هزینه «مریم قجر (رجوی)» تهیه کرده بودند، بدون هیچ مشکلی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز نشر دریافت کرد.!

کتاب شاعر منافقین با مجوز ارشاد به بازار آمد!
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین ، کتاب ترانه‌ها و سروده‌های «رضا- الف» که به اتفاق آهنگسازی بنام «محمدرضا- چ» آلبوم «شبهای خط‌خطی» را با صدای مرجان منافق آمریکانشین، در استودیو بل تهران و با هزینه «مریم قجر (رجوی)» سرکرده صوری منافقین تهیه کرده بودند، بدون هیچ مشکلی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز نشر دریافت کرد.

کتاب شامل سه بخش است: در بخش نخست ترانه‌های مبتذلی که آنها را در سالهای سیاه حکومت پهلوی دوم با صدای خوانندگان رژیم طاغوتی ضبط کرده است، به چاپ رسیده است. در بخش دوم اشعاری چاپ شده است که در روزگار رونق موسیقی پاپ با فشار رئيس اسبق حوزه هنری توسط نشر حوزه تصویب شده و به بازار آمده است. بخش دیگر نیز حاوی عکس‌ها و دست‌نوشت‌های مربوط به روزگار حکومت پهلوی دوم است.

شایان ذکر اینکه هنرپیشه فیلمهای آبگوشتی در رژیم طاغوت «شهلا صافی‌ضمیر» معروف به مرجان در زمان فرار به آمریکا، رضا اشعاری و محمدرضا چراغعلی را به عنوان شاعر و آهنگساز به کار گرفت تا برای او آلبومی تهیه کنند تا او در آمریکا به نفع منافقین کنسرت بدهد. ضمن آنکه سرمایه آن توسط تشکیلات منافقین در پاریس تأمین می‌شد.
انتهای پیام/1404

منبع: مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان