۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین علت بستری‌شدن عفت‌مرعشی چیست؟
کد خبر: ۱۹۶۷۰۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۹ ساعت: ۱۶:۵۴ ↗ لینک کوتاه

امروز رخ داد؛

علت بستری‌شدن عفت‌مرعشی چیست؟

خانم مرعشی روز دوشنبه دچار دل درد شد که سونوگرافی علت آن را تشخیص نداد و این درد بامداد امروز دوباره عارض و در بیمارستان مشخص شد که به دلیل زخم اثنی عشر بوده است.

علت بستری‌شدن عفت‌مرعشی چیست؟
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، عفت مرعشی همسر هاشمی‌‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.

فاطمه هاشمی دختر وی  گفت: خانم مرعشی از ساعت 3 بامداد امروز در بیمارستان بهمن تهران بستری شد.

وی در تشریح علت بستری شدن نیز گفت: خانم مرعشی روز دوشنبه دچار دل درد شد که سونوگرافی علت آن را تشخیص نداد و این درد بامداد امروز دوباره عارض و در بیمارستان مشخص شد که به دلیل زخم اثنی عشر بوده است.

هاشمی ادامه داد: عمل جراحی همسر ایت الله هاشمی رفسنجانی در ساعت 7 صبح انجام و در ساعت 9 و 30 دقیقه با موفقیت پایان پذیرفت.

وی با اشاره به بستری شدن خانم مرعشی در بیمارستان گفت: شب گذشته در پی کسالت مادرم به بیمارستان بهمن مراجعه کردیم و با تشخیص پزشک مادرم امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت.

او ادامه داد: مادر من تحت فشارهای عصبی و استرس‌هایی که در چند سال اخیر روی خانواده هاشمی بود و به ویژه مسائلی که برای مهدی و فائزه ایجاد شد، دچار زخم اثنی‌عشر شده بود و در چند روز اخیر حال وی وخیم‌تر شد.

فاطمه هاشمی خاطرنشان کرد: خانم مرعشی هم اینک در آی.سی.یو بستری است و تا فردا در بیمارستان بستری خواهد بود.

فاطمه هاشمی با بیان اینکه حال مادرم رو بهبود است، گفت: بعد از عمل جراحی مادرم در بخش مراقبت‌های ویژه تحت کنترل است و در حال حاضر هم امکان ملاقات با ایشان وجود ندارد.
 انتهای پیام/1404

منبع: مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان