۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین پناهی; نمایندگان مجلس را سه روزه تایید صلاحیت می‌کنند/ دو ملیتی نیستم، فقط پاسپورت ایرانی دارم
کد خبر: ۱۹۶۶۲۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

پناهی; نمایندگان مجلس را سه روزه تایید صلاحیت می‌کنند/ دو ملیتی نیستم، فقط پاسپورت ایرانی دارم

رئیس اسبق فدراسیون کاراته گفت: نمایندگان مجلس در عرض سه روز تأیید صلاحیت می‌شوند، اما کاندیدهای فدراسیون با این همه تأخیر روبه‌رو شدند.

پناهی; نمایندگان مجلس را سه روزه تایید صلاحیت می‌کنند/ دو ملیتی نیستم، فقط پاسپورت ایرانی دارم

عباس احمدپناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در پاسخ به این سوال که گویا شنیده شده شما برای حضور در انتخابات فدراسیون کاراته تأیید صلاحیت نشدید و آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: نه اصلا این موضوع صحت ندارد چرا که هنوز وزارت ورزش و جوانان اسامی کاندیدهای تأیید شده برای حضور در انتخابات فدراسیون کاراته را اعلام نکرده است. این شایعات را دوستان مطرح کردند و اصلا چنین چیزی صحت ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که گویا گفته می‌شود شما به دلیل دو ملیتی بودن تأیید صلاحیت نشده‌اید و آیا این موضوع دو ملیتی بودن شما صحت دارد یا خیر، گفت: تمام این صحبت‌ها حاشیه‌هایی است که دوستان برای من درست کردند و آنها ثابت کنند که من دو ملیتی هستم. مدرک بیاورند که من دو پاسپورت دارم. قانون می‌گوید افرادی که تابعیت مضاعف دارند نمی‌توانند در انتخابات شرکت کنند اما بنده به غیر از پاسپورت ایرانی هیچ پاسپورت دیگری ندارم. دوستان اسناد بیاورند و ثابت کنند.

رئیس اسبق فدراسیون کاراته در پاسخ به این سوال که دلیل تأخیر در تأیید صلاحیت کاندیدها چیست، گفت: ما نمی‌دانیم چرا برای تأیید صلاحیت کاندیدها این همه تأخیر به وجود آمده است. نمایندگان مجلس در عرض سه روز تأیید صلاحیت می‌شوند اما کاندیدهای فدراسیون با این همه تأخیر روبه‌رو شدند. البته در حال حاضر هم اگر تأیید صلاحیت‌ها اعلام شود فایده‌ای ندارد چون اعضای مجمع از رؤسای هیأت استان‌ها هستند و در ماه مبارک رمضان نمی‌توانند برای برگزاری انتخابات به تهران بیایند البته دبیر مجمع در صحبت‌های خود اعلام کرده است که بعد از ماه مبارک رمضان انتخابات برگزار می‌شود.

پناهی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: بلاتکلیفی برای کاراته خوب نیست. اگر سرپرست فدراسیون کاندید بود می‌گفتیم خب شاید با این تأخیراتی که در برگزاری انتخابات رخ می‌دهد او برنامه‌ای دارد اما طباطبایی کاندید نشده است و عملا ذی‌نفع نیست و او نیز دوست دارد که هرچه زودتر انتخابات برگزار شود. طباطبایی هم در حال حاضر مسئولیت سنگین ورزشگاه آزادی را بر عهده گرفته است و با برگزاری انتخابات باید مسئولیت او سبک‌تر شود.

وی در پاسخ به این سوال که طبق قانون اگر 6 ماه از زمان ثبت‌نام کاندیدها بگذرد، وزارت ورزش می‌تواند دوباره زمان ثبت‌نام جدید را اعلام کند آیا به نظر شما مسئولان ورزش چنین تصمیمی را دارند یا خیر، گفت: بله در قانون اینطور است که اگر بیش از 6 ماه از زمان ثبت‌نام کاندیدها بگذرد نامزدها می‌توانند دوباره ثبت‌نام کنند. امیدوارم که شرایط کاراته به آنجا نرسد. چون ضربه تأخیر در برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون کاراته را این رشته می‌خورد. چون رویداد جهانی کاراته در پیش است و هر چه زودتر باید تکلیف برگزاری انتخابات این فدراسیون مشخص شود.

انتهای پیام/ر

 

 

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان