۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین بهره‌مندی ۹۸ درصد خانوارهای شهری از نعمت گاز
کد خبر: ۱۹۶۶۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۹ ساعت: ۱۱:۲۲ ↗ لینک کوتاه

مديرعامل شركت گاز استان قزوين خبر داد:

بهره‌مندی ۹۸ درصد خانوارهای شهری از نعمت گاز

اسماعيل مفرد بوشهري از بهره مندي ۹۸ درصد خانوارهاي شهري استان قزوين از نعمت گاز طبيعي خبر داد.

بهره‌مندی ۹۸ درصد خانوارهای شهری از نعمت گاز
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، اسماعيل مفرد بوشهري، مديرعامل شركت گاز استان قزوين شب گذشته(سه شنبه) در سالن اجتماعات اداره گاز استان درباره وضعیت گازرسانی به مناطق مختلف استان اظهار کرد: هم اكنون از مجموع 25 شهر استان، 22 شهر از نعمت گاز بهره‌مند هستند كه شامل 363000 مشترك گاز است.
وي افزود: با برنامه‌ريزي صورت پذيرفته در شهريورماه امسال و همزمان با هفته دولت دو شهر معلم كلايه و رازميان نيز با پيش بيني 1200 مشترك گازدار می‌شوند.
این مسئول بیان کرد: هم اکنون 98 درصد خانوارها شهري از نعمت گاز طبيعي بهره‌مندند كه با گازرساني به شهرهاي رازميان، معلم كلايه و سيردان درآينده 100 درصد شهرهاي استان از گاز طبيعي برخوردار خواهند شد.
وی درباره گازرساني به دیگر روستاهاي استان گفت: اقدامات شاخصي در راستاي توسعه خدمات گازرساني به روستاها در 3 سال گذشته انجام گرفته است كه مهمترين آنها برنامه ريزي و گازرساني به روستاهاي بالاي 20 خانوار استان است.

مقدار گاز تحویلی به نیروگاه در سال 94 معادل 50 درصد مصرف استان بود
مفرد بوشهری با اشاره به اين موضوع كه هم اكنون 74% خانوارهاي روستايي استان از نعمت گاز طبيعي بهره‌مند هستند، بیان کرد: با اتمام پروژه‌هاي گازرساني در دست اقدام درصد بهره‌مندي خانوارهاي روستايي استان از 74% به 83% افزايش می‌یابد.
وي اظهار اميدواري کرد با توسعه طرح‌هاي گازرساني در استان شاهد شكوفايي روستاهاي منطقه در حوزه‌هاي مختلف باشيم.
بوشهري همچنين درباره تحويل گاز به نيروگاه برق شهيد رجايي عنوان کرد: در سال گذشته 2 ميليارد و 155 ميليون متر مكعب گاز تحويل شده است كه با افزايش 60 درصدي نسبت به دوره مشابه سال قبل ركوردي در تحويل گاز به اين نيروگاه است.
وی در پایان گفت: مقدار گاز تحویلی به نیروگاه در سال 94 معادل 50 درصد مصرف استان بود که در سال جاری این مقدار افزایش می‌یابد.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان