۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین فرهنگ اسلامی را باید به روش عقلی و منطقی نشر داد
کد خبر: ۱۹۶۴۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۸ ساعت: ۱۷:۱ ↗ لینک کوتاه

دبیر اجرایی بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین:

فرهنگ اسلامی را باید به روش عقلی و منطقی نشر داد

فاطمه محمدبیگی ابراز کرد: نشر، ترویج، رشد و تعمیق فرهنگ اسلامی در جامعه به روش عقلی و منطقی یکی از اهداف مهم این ستاد است.

فرهنگ اسلامی را باید به روش عقلی و منطقی نشر داد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر   صبح قزوین ، دکتر فاطمه محمدبیگی، دبیر اجرایی بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین ظهر امروز(سه شنبه) در مراسم معارفه خود در دفتر امام جمعه قزوین هم به تشریح برخی از برنامه‌های این ستاد پرداخت.
محمدبیگی اظهار کرد: نشر، ترویج، رشد و تعمیق فرهنگ اسلامی در جامعه به روش عقلی و منطقی یکی از اهداف مهم این ستاد است.
وی ایجاد هم‌افزایی در فعالیت‌های حوزه عفاف و حجاب، با استفاده از ظرفیت عامه مردم و نهادهای دولتی و غیر دولتی را از دیگر اهداف این ستاد معرفی کرد.
محمدبیگی ایجاد فضای مناسب جهت تشکیل نشست‌ها، مباحثات و حمایت‌ها جهت بارور کردن تفکر مذهبی در بین جوانان و عامه مردم را لازمه جامعه امروز برشمرد.


این مسئول تشکیل کانون‌های عفاف و حجاب در سطح دانشگاه‌های استان، آماده‌سازی نسل جوان جهت مقابله با تهاجمات فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب، بهبود گسترش عفاف مداری در میان احاد جامعه از طریق مساجد، حسینیه‌ها، هیئت‌ها و مدارس، عضوگیری در میان اقشار مختلف مردم، برقراری ارتباط مؤثر و سازنده میان نخبگان حوزوی و دانشگاهی و تأسیس دفاتر نمایندگی بنیاد عفاف و حجاب در شهرستان‌ها را از دیگر برنامه‌های بنیاد عفاف و حجاب در سطح استان برشمرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان