۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین امام(ره) با کوتاه کردن دست غارتگران غرب و آمریکا مسلمین را عزت بخشید
کد خبر: ۱۹۶۴۸۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۸ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

امام(ره) با کوتاه کردن دست غارتگران غرب و آمریکا مسلمین را عزت بخشید

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: حضرت امام خمینی(ره) با کوتاه کردن دست شاهان ستمگر و غارتگران غرب و آمریکا، اسلام ناب محمدی(ص) را احیا و مسلمین را عزت بخشید.

امام(ره) با کوتاه کردن دست غارتگران غرب و آمریکا مسلمین را عزت بخشید

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم طی سخنانی در جمع دانشجویان دانشگاه علوم و فنون فارابی ارتش اظهار داشت: امام خمینی(ره) شخصیتی بی نظیر در قرن اخیر و رهبری فرزانه و اندیشمندی بزرگ بود که امروز اهداف و آرمان های والای آن عزیز تمام دنیای اسلام را در برگرفته است.

وی در ادامه با بیان اینکه اندیشه های تابناک امام راحل، جهان را برای قرن‌های آینده متأثر ساخته است، افزود: حرکت و مبنای فکری امام خمینی(ره) موجب احیای دین اسلام شد.

نماینده ولی فقیه در ارتش در ادامه سخنانش با بیان اینکه مردم ایران و مسلمانان انقلابی جهان در 14 خرداد 68 فردی را از دست دادند که توانست عزت پایمال شده شان را برگرداند، تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) با کوتاه کردن دست شاهان ستمگر و غارتگران غرب و آمریکا، اسلام ناب محمدی(ص) را احیا و مسلمین را عزت بخشید و با برپا کردن حکومت اسلامی، رو در روی قدرت‌های استکباری ایستاد و صدها توطئه براندازی و طرح کودتا و آشوب و همچنین فتنه‌های داخلی و خارجی را خنثی کرد.

به گفته رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امام راحل فرماندهی جنگی را بر عهده داشتند که دشمن مقابل آن از حمایت های همه جانبه غرب، شرق و برخی از اعراب منطقه برخوردار بود.

آل هاشم سپس به تشریح ویژگی‌های رفتاری و شخصیتی امام خمینی(ره) پرداخت و افزود: از ویژگی‌های بارز آن عزیز می‌توان به جامعیت علمی ایشان، بُعد عرفانی، اندیشه و سیره سیاسی، ساده‌زیستی و توجه به نظم و انضباط، موقعیت‌شناسی و دشمن‌شناسی اشاره کرد که توانستند این نظام و انقلاب را به خوبی هدایت و آینده ای روشن را برای نسل های بعد ترسیم کنند.

وی در ادامه با اشاره به سخنان اخیر رهبر فرزانه انقلاب پیرامون مسائل مختلف از جمله توجه به وحدت به ویژه وحدت بین ملت، دولت و نیروهای مسلح، افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند می بایست به ارزش‌های انقلاب پایبند باشیم و هرگز به دشمنان اعتماد نکنیم و با حساسیت اهداف آنان را رصد کنیم.  

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان گفت: خداوند را شاکریم که معظم له بعد از امام راحل، رهبری این انقلاب را به دست گرفتند و امروز شاهدیم که نظام ما با همان صلابت به پیش می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان