۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۱۰۰ دستگاه خودروی آریو به تاکسیرانان واگذار می‌شود
کد خبر: ۱۹۶۴۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۸ ساعت: ۱۵:۴۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین:

۱۰۰ دستگاه خودروی آریو به تاکسیرانان واگذار می‌شود

عبدالعلی دربندی‌زاده بیان کرد: ۱۰۰ دستگاه خودروی آریو با تسهیلات، امتیازات و خدمات ویژه ای توسط سازمان تاکسیرانی به متقاضیان ارائه می‌شود.

۱۰۰ دستگاه خودروی آریو به تاکسیرانان واگذار می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، عبدالعلی دربندی‌زاده، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین صبح امروز(سه شنبه) اظهار کرد: سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در نظر دارد به منظور تسریع در امر نوسازی ناوگان و همچنین افزایش کیفیت ارائه خدمات به شهروندان نسبت به واگذاری خودروهای آریو اقدام کند.
وی اضافه کرد: تاکسیرانان علاقه مند به دریافت این خودروها می‌توانند تا 13 خردادماه سال جاری برای ثبت نام به واحد صدور پروانه سازمان مراجعه کنند.
این مسئول با اشاره به شرایط تعیین شده برای واگذاری خودروهای آریو ادامه داد: 100 دستگاه خودروی آریو با تسهیلات، امتیازات و خدمات ویژه‌ای توسط سازمان تاکسیرانی به متقاضیان ارائه می‌شود، تمام افرادی که دارای مجوز از تاکسیرانی باشند اعم از مالک یا کمکی، می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.
وی با بیان اینکه اولویت‌هایی برای واگذاری خودروی آریو در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: اولویت‌های در نظر گرفته شده برای واگذاری این خودروها به ترتیب شامل تاکسی بی سیم 133، شرکت کوروش تاکسی، شرکت بی سیم تاکسیرانان، شرکت‌های آژانس سطح شهر، خطوط درون شهری، تاکسی‌های گردشی و بخش خصوصی است.


مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با اشاره به اینکه تمام واگذاری‌ها به رنگ زرد است، تصریح کرد: پرداخت تسهیلات 50 میلیون ریلی قرض الحسنه با بازپرداخت 30 ماهه، تخفیف 100 درصد دوساله حق عضویت و همچنین تخفیف 100 درصد دوساله تمدید مجوز از جمله امتیازات در نظر گرفته شده توسط سازمان است. 
وی خاطرنشان کرد: یک سال استفاده رایگان از کارواش البته در صورت تمایل فعالیت در تاکسی بی سیم 133، بخشودگی 10 میلیون ریالی ورودی تاکسی بی سیم و بخشودگی 9 میلیون ریالی از شهریه تاکسی بی سیم و پیگیری اخذ مجوز از شورا برای افزایش نرخ خدمات از دیگر امتیازات در نظر گرفته شده از سوی سازمان به شمار می‌رود.
دربندی زاده با اشاره به شرایطی که برای دریافت خودروهای فرسوده در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: خودروی فرسوده بالای 10 سال به بالا بوده و سند مالکیت و پروانه تاکسیرانی داشته باشد که با داشتن چنین شرایطی 50 میلیون ریال بابت گواهی اسقاط لحاظ می‌شود.
وی با اشاره به برخی از مزایای خوردوهای آریو یادآور شد: تاکنون در حوزه تاکسیرانی استان از چنین خودروهایی استفاده نشده است و با توجه به اینکه قیمت آن سه برابر قسمت تاکسی های فعلی است قطع یقین خدمات بهتر و باکیفیت تری به شهروندان ارائه می‌دهد.
پایان پیام/2002 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان