۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ۲۲۰۰ دانش‌آموز قزوینی در طرح یاوران ولایت شرکت می‌کنند
کد خبر: ۱۹۶۴۰۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۸ ساعت: ۱۲:۵۹ ↗ لینک کوتاه

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان:

۲۲۰۰ دانش‌آموز قزوینی در طرح یاوران ولایت شرکت می‌کنند

حجت الاسلام علی انصاری از شرکت ۲۲۰۰ دانش‌آموز قزوینی در طرح یاوران ولایت خبر داد.

۲۲۰۰ دانش‌آموز قزوینی در طرح یاوران ولایت شرکت می‌کنند
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، حجت الاسلام علی انصاری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: برنامه ریزی پایگاه‌های تابستانی در 4 محور برنامه‌های معرفتی، هویتی و بصیرتی، مهارت‌های علمی، فرهنگی، هنری، مهارت‌های خدماتی، خودکفایی و اشتغال‌زایی انجام می‌شود.
وی افزود: امسال در پایگاه‌های تابستانی، کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی از قبیل محافل انس با قرآن و نهج البلاغه، نشست‌های دینی، پرسمان‌های سیاسی و اجتماعی و برگزاری اردوهای هویتی، بصیرتی، معرفتی و داستان نویسی قرآنی اجرا خواهد شد.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به برگزاری اردوها و اعزام‌های دانش‌آموزی بیان کرد: برگزاری اردوی زیارت اولی‌ها با اعزام دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم از مناطق کم برخوردار که تاکنون به زیارت امام رضا(ع) مشرف نشده‌اند و همچنین برگزاری اردوهای بنیاد علوی با اعزام قریب به 400 نفر از دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار استان به این اردوها در دستور کار قرار دارد.
وی ادامه داد: اعزام شوراهای برتر دانش‌آموزی استان به همایش‌های کشوری، اعزام دانش‌آموزان منتخب به مسابقات کشوری فرهنگی هنری و مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش در برگزاری اردوها و اعزام‌های دانش‌آموزی است.
انصاری در تشریح برنامه‌های تابستانی تشکل‌های دانش‌آموزی عنوان کرد: در تابستان امسال با مشارکت بسیج دانش‌آموزی، 2200 نفر از دانش‌آموزان در طرح یاوران ولایت شرکت می‌کنند .
وی خاطرنشان کرد: همچنین اجرای طرح هجرت3 با هدف جلب مشارکت دانش‌آموزان در بهسازی فضاهای آموزشی و پرورشی انجام می‌شود.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، 14 پایگاه تابستانی را در 14 منطقه آموزش و پرورش راه اندازی می‌کند.
وی تصریح کرد: کانون‌های هلال احمر نیز با اعزام مربی به پایگاه‌های تابستانی مشارکت نموده و در تابستان مسابقات طرح دادرس را اجرا خواهند کرد ضمن اینکه اعزام‌های اردویی سازمان دانش‌آموزی از دیگر فعالیت‌های تشکل‌های دانش‌آموزی در پایگاه‌های تابستانی است.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان