۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین نعمت‌زاده باید شرمنده باشد
کد خبر: ۱۹۶۳۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۸ ساعت: ۱۲:۴۶ ↗ لینک کوتاه

کواکبیان:

نعمت‌زاده باید شرمنده باشد

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد که وزیر صنعت باید بیشتر شرمنده باشد. وی هیچ راه‌حلی برای مشکل بیکاری جوانان ارائه نکرده است.

نعمت‌زاده باید شرمنده باشد
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه،18 خرداد) طی اخطاری به اصل 67 قانون اساسی استناد کرد و خواستار تغییر در شیوه برگزاری جلسات علنی مجلس شد.

وی خطاب به لاریجانی که ریاست جلسه را برعهده داشت، اظهارکرد: شاید شما بخواهید وقت بگذرد تا شعبات به کارهایشان درباره کمیسیونها برسند، اما به نظر می‌آید باید جلسات به گونه دیگری برگزار شود.

نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: حرفهای گزارش‌دهندگان صحن علنی مجلس را  در روزنامه‌ها هم می‌توان پیدا کرد. بنده خواستار تشکیل جلسات صحن مجلس به صورت غیرعلنی هستم.

کواکبیان با بیان اینکه رهبری گفته‌اند که "از بیکاری جوانان شرمنده‌ام"، افزود: وزیر صنعت باید بیشتر شرمنده باشد، اما در گزارش امروز دیدیم که آقای نعمت‌زاده هیچ راه‌حلی برای مشکل بیکاری جوانان ارائه نکرده است.

وی اضافه کرد: رهبری گفته‌اند که باید کاری کنیم که مجلس در رأس امور باشد، اما در شرایط فعلی و با نحوه فعلی اداره جلسات، ما استفاده‌ای نمی‌کنیم.

علی لاریجانی رئیس مجلس که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به اخطار کواکبیان، گفت: اگر حرفها را گوش می‌دادید متوجه می‌شدید که مباحث به صورت روشن بیان شد، آقای نعمت‌زاده موضوع را به صورت عملیاتی مطرح کرد، حال ممکن است شما بگویید نمی‌توانند عملیاتی کنند، اما مباحث به صورت عملیاتی در این جلسه مطرح شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر نیاز باشد جلسات مجلس را به صورت غیرعلنی برگزار می‌کنیم.
انتهای پیام/1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان