۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین نماز جماعت در هفت بوستان شهر قزوین اقامه می‌شود
کد خبر: ۱۹۶۳۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۸ ساعت: ۱۱:۴۷ ↗ لینک کوتاه

همزمان با ماه مبارک رمضان؛

نماز جماعت در هفت بوستان شهر قزوین اقامه می‌شود

به همت شهرداری قزوین نماز جماعت مغرب و عشاء در هفت بوستان شهر قزوین طی ماه مبارک رمضان و فصل تابستان برگزار می‌شود.

 نماز جماعت در هفت بوستان شهر قزوین اقامه می‌شود
سعید وزیری نژاد، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: با توجه به استقبال چشمگیر شهروندان از برپایی نماز جماعت در پارک‌های سطح شهر طی سال‌های گذشته، همین امر شهرداری را بر آن داشت تا نسبت به تکرار این تجربه موفق اقدام کند.
وی افزود: بر این اساس در سال جاری نماز جماعت مغرب و عشاء در هفت بوستان شهر قزوین در ماه مبارک رمضان و فصل تابستان برگزار می‌شود.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: بوستان‌های نرگس (بانوان)، پامچال «شهرک مینودر»، ملت، ارکیده «واقع در چهارصد دستگاه»، فدک، لاله و میرداماد از جمله اماکنی هستند که یک ساعت پس از افطار در آنها نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.
وزیری نژاد تصریح کرد: همچنین بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده نماز عید فطر نیز در این مکان‌ها اقامه خواهد شد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین عنوان کرد: در این بوستان‌ها نماز جماعت مغرب و عشاء در طول سه ماه تابستان به طور منظم برگزار می‌شود و به همراه پاسخگویی به سئوالات شرعی نمازگزاران، شبهات آنها در این موارد برطرف خواهد شد.
این مسئول هدف از این اقدام را ترویج فرهنگ نماز اول وقت به صورت جماعت در جامعه برشمرد و گفت: پرداختن به مقوله نماز علاوه بر رشد و اعتلای جامعه، سلامت معنوی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را نیز در پی دارد.
وی در پایان دلیل انتخاب بوستان‌‌های یاد شده را فقدان مسجد یا دسترسی سخت به مساجد در محله‌هایی که این پارک‌ها واقع شدند، ذکر کرد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان