۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بحران اقتصادی و تورم موجود در کشور کمرشکن است/ مجلس دهم باید برای پاسخگویی به مطالبات رهبری از عملکرد شعاری دوری کند
کد خبر: ۱۹۶۳۰۴ نویسنده: بهمن طاهرخانی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۸ ساعت: ۸:۵۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم تاکستان در مصاحبه با صبح قزوین:

بحران اقتصادی و تورم موجود در کشور کمرشکن است/ مجلس دهم باید برای پاسخگویی به مطالبات رهبری از عملکرد شعاری دوری کند

بهمن طاهرخانی با بیان اینکه بحران اقتصادی و تورم موجود در کشور کمرشکن است، بیان کرد: مجلس باید اولین مرکز و جایگاه برای تحقق بیانات رهبری باشد، یعنی مجلسی نباشد که با شعار به دنبال حل مشکلات مردم برود.

بحران اقتصادی و تورم موجود در کشور کمرشکن است/ مجلس دهم باید برای پاسخگویی به مطالبات رهبری از عملکرد شعاری دوری کند
بهمن طاهرخانی، نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین با اشاره به دیدار اخیر نمایندگان با رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: بیانات رهبری نقشه راه و سیاست‌های کلی و بنیادی کشور را در این دیدار برای نمایندگان مجلس دهم ترسیم کرد.
وی با بیان اینکه مجلس مورد نظر رهبری باید کیفی عمل کند و برای معیشت مردم قوانین راهگشا تصویب کند، افزود: همه نمایندگان مجلس دهم با تاکیدات رهبری که اولویت عملکردی مجلس را اقتصاد مقاومتی و فرهنگ اسلامی دانستند، باید با جدیت این منویات را دنبال کنند.
این نماینده مجلس ادامه داد: یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب تقویت همدلی، وفاق و وحدت بین نمایندگان بود تا بتوانند با تصویب قوانین مورد نیاز راه برون رفت کشور از معضلات را پیدا کنند.
وی با اشاره به اینکه مجلس در حوزه اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل باید کار عملیاتی ارائه دهد، بیان کرد: در واقع مجلس باید اولین مرکز و جایگاه برای تحقق بیانات رهبری باشد، یعنی مجلسی نباشد که با شعار به دنبال حل مشکلات مردم برود.

به دلیل برخی ملاحظات درخواست عضویت در کمیسیون قضایی را ندادم
طاهرخانی گفت: نمایندگان مجلس دهم باید به دنبال تصویب قوانین شفاف و فعالیت‌های اجرایی باشند؛ زیرا امروز کشور در بحران اقتصادی و کمرشکن به سر می‌برد.
وی درباره علت درخواست خود برای عضویت در کمیسیون امنیت ملی ابراز کرد: دلیل این درخواست به واسطه وجود تحصیلاتم در رشته حقوق یین الملل است و تجربه و مسئولیت‌های قبلی و مطالعات دانشگاهی‌ام نیز در این حوزه‌ها بود که با عضویت در کمیسیون امنیت ملی مطابقت بیشتری داشت.
این نماینده محلس عنوان کرد: هدفم این است به عنوان یک فرد کوچک بتوانم در موارد مورد نیاز از تجربیات خود برای کمک به دیگر اعضای کمیسیون امنیت ملی در تعامل بین الملل استفاده کنم.
وی درباره علت امتناع خود از درخواست عضویت در کمیسیون قضایی گفت: کمیسیون قضایی را دوست دارم اما به علت برخی ملاحظات از عضویت در آن منصرف شدم زیرا تمایل نداشتم این ملاحظات برای برخی از دوستان تنگنا ایجاد کند، بلکه فضای تصمیم گیری برای دوستان بازتر باشد.
انتهای پیام /2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان