۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین انتقاد از برنامه‌های صداوسیما علیه بیت امام
کد خبر: ۱۹۶۱۲۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

انتقاد از برنامه‌های صداوسیما علیه بیت امام

دو چهره برجسته حوزه از طعنه اخیر صداوسیما علیه بیت امام انتقاد کردند.

انتقاد از برنامه‌های صداوسیما علیه بیت امام

دو چهره برجسته حوزه از طعنه اخیر صداوسیما علیه بیت امام انتقاد کردند.

به گزارش صبح قزوین ، آیت‌الله هاشم‌زاده هریسی در گفت‌وگو با «انتخاب» اظهار داشت: اگر تلویزیون واقعا علیه یادگار امام کاری کرده، باید بگویم واقعا اقدام بسیار زشت و ناپسندی بوده است.

وی ادامه داد: حرمت بیت امام باید حفظ شود. به این زودی‌ها حرمت‌ها نباید شکسته شود. هر کسی که حرمت خانواده امام را می‌شکند و با کنایه و طعنه‌های تند به بیت امام و بالاخص سیدحسن خمینی ادعا می‌کند، انقلابی و ولایتی هستند، شعار دروغ سر می‌دهد.

عضو مجلس خبرگان با اشاره به تغییر و تحولات در صداوسیما گفت: ما شاهد بودیم که سیدحسن آقا اخیرا به تلویزیون دعوت شد. این اقدام خوبی بود ولی این که چرا هنوز از این دست برنامه‌ها علیه ایشان روی آنتن می‌رود، جای سوال دارد؟

وی تصریح کرد: به نظر من مدیریت جدید باید توجه خاصی به این موضوعات داشته باشد. در واقع این افراد متوجه نیستند که این حرف‌هایی که علیه حسن آقا در لباس مقدس انقلابی‌گری می‌زنند و بی ادبی و بی حرمتی می‌کنند، مورد پسند جامعه ما نیست.

همچنین آیت‌الله سیدمحمد غروی در گفت‌وگو با «انتخاب» اظهار داشت: این که برنامه‌ای علیه یادگار امام و بیت امام از تلویزیون پخش شود، اصلا خوب نیست؛ به خصوص در ایام رحلت حضرت امام. وقتی می‌گوییم حرمت امام را باید حفظ کرد، یعنی این که نقطه‌نظرهای ایشان مورد توجه قرار گیرد و خانواده ایشان احترامشان حفظ شود.

این استاد حوزه تاکید کرد: نباید هتک حرمت اتفاق بیفتد؛ خصوصا اینکه برخی از نوادگان امام آدم‌های تحصیل کرده و فاضلی هستند و جایگاه بسیار خوبی در جامعه دارند. معنا ندارد سر مسائل سلیقه‌ای علیه افراد برجسته اقدام شود. خدایی نکرده نباید طوری عمل کنیم که موجب ناراحتی جامعه شود.

غروی در مورد ریاست جدید صداوسیما گفت: فعلا قضاوت در مورد ریاست جدید زود است. واقعیت این است که صدا و سیما گاهی خوب عمل می‌کند و گاهی بد.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان