۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین طرح برخورد با روزه خواران به شدت اجرا می‌شود
کد خبر: ۱۹۶۱۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۷ ساعت: ۱۶:۴۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی قزوین:

طرح برخورد با روزه خواران به شدت اجرا می‌شود

فرمانده انتظامی قزوین از اجرای طرح مبارزه با روزی خواری خبر داد و افزود: با روزه خواران در ملا عام، به شدت برخورد می‌شود.

طرح برخورد با روزه خواران به شدت اجرا می‌شود
سردار مهدی محمودی در گفت‌و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، درباره برخورد پلیس با مظاهر روزه خواری در ماه مبارک رمضان عنوان کرد: گشت‌‌های ویژه نیروی انتطامی در طول روز با افرادی که در ملأ عام روزه خواری می کنند، برخورد قاطعی خواهد داشت.
وی افزود: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی باقوت بیشتری در ماه رمضان اجرا می شود و این جزوه خواسته های مردم از جامعه اسلامی است.
فرمانده انتظامی قزوین اعلام کرد: همه مراکز پذیرایی اعم از غذاخوری ها، چلوکبابی ها، پیتزا فروشی ها، آبمیوه و بستنی فروشی ها، قهوه سراها، ساندویچی ها، قهوه خانه ها و غذاهای تلفنی از زمان سحر تا افطار تعطیل بوده و حق هیچ گونه فعالیتی را ندارند.
سردار محمودی اضافه کرد: غذاخوری های موجود در ترمینال‌ها، ایستگاه‌های راه‌آهن یا بین راهی با کسب مجوز از اداره اماکن و با پوشش لازم برای استتار می توانند به مردم سرویس دهی کنند.
وی خاطرنشان کرد: برای برقراری امنیت روانی روزه‌ داران، به شدت با تخلفات رانندگان برخورد خواهد شد و خودرو افرادی که نسبت به شکستن حرمت ماه رمضان اقدام کنند، برابر قانون توقیف می شود.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان