۲۰/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۱ شنبه

صبح قزوین نوسازی ۹۰ هزار تاکسی در کلانشهرها
کد خبر: ۱۹۶۰۸۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

نوسازی ۹۰ هزار تاکسی در کلانشهرها

معصومه ابتکار گفت: ۹۰ هزار تاکسی در کلانشهرها نوسازی می‌شود که بیش از ۳۰ هزار تاکسی از این تعداد مربوط به شهر تهران است.

نوسازی ۹۰ هزار تاکسی در کلانشهرها

معصومه ابتکار گفت: 90 هزار تاکسی در کلانشهرها نوسازی می‌شود که بیش از 30 هزار تاکسی از این تعداد مربوط به شهر تهران است.

به گزارش سرویس «محیط زیست» صبح قزوین ، معصومه ابتکار با تبرک روز محیط زیست اظهار کرد: در دنیا استانداردها رو به پیشرفت است و به طور مستمر شاهد بهبود استانداردها و فناوریها در موضوع کیفیت آب و هوا هستیم. ما نیز روند خوبی داشتیم که نتایج آن در برخی شهرها خوب بوده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای مهم دولت سامان دهی خودروهای فرسوده است گفت: 90 هزار تاکسی در کلانشهرها نوسازی می شوند که 30 هزار تاکسی برای کلان شهر تهران است که این امر به بهبود کیفیت هوا کمک خواهد کرد.

به گزارش صبح قزوین و به نقل از شبکه رادیویی ایران؛ ابتکار افزود: همکاری مردم بسیار لازم و ضروری است. بحث محیط زیست یک بحث جهانی است زیرا رفتار هرکس آثاری به همراه دارد؛ اگر در جایی آلودگی تولید کنیم لطمه به کل کره زمین زده‌ایم که اگر به این درک برسیم هیچ یک از ما نسبت به محیط زیست بی‌تفاوت نخواهیم بود بلکه با تغییر الگوی مصرف می‌توانیم آسیب کمتری به محیط زیست بزنیم.

وی در ادامه به موضوعات تغییر کاربری زمین و نحوه رسیدگی به جرایم زیست محیطی پرداخت.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان