۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین فعالیت ۱۴ گروه همیار زنان سرپرست خانوار در قزوین
کد خبر: ۱۹۶۰۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۷ ساعت: ۱۵:۴ ↗ لینک کوتاه

معاون اجتماعی بهزیستی استان مطرح کرد

فعالیت ۱۴ گروه همیار زنان سرپرست خانوار در قزوین

معاون اجتماعی بهزیستی استان قزوین با اشاره به فعالیت ۱۴ گروه همیار زنان سرپرست خانوار در سطح استان گفت: يكي از مهم‌ترين دغدغه‌هاي سازمان بهزيستي، ايجاد اشتغال پايدار جهت ارتقاء سطح توانمندي زنان سرپرست خانوار است.

فعالیت ۱۴ گروه همیار زنان سرپرست خانوار در قزوین
بهاره رحمانی، معاون اجتماعی بهزیستی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین از ايجاد شبكه تامين و ارزش در گروه‌هاي هميار خیاطی بهزيستي استان قزوين خبر داد و گفت: 14 گروه همیار زنان سرپرست خانوار در سطح استان مشغول به فعاليت هستند.
وی افزود: يكي از مهم‌ترين دغدغه‌هاي سازمان بهزيستي، ايجاد اشتغال پايدار جهت ارتقاء سطح توانمندي زنان سرپرست خانوار است.
معاون اجتماعی بهزیستی استان قزوین تصریح کرد: طرح تشكيل گروه‌هاي هميار به قصد ايجاد اشتغال و ايجاد هم افزائي در زنان سرپرست خانوار، به همت بهزيستي استان قزوين به اجرا درآمده است.
رحمانی با تأکید بر توانمندسازی زنان سرپرست خانوار خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 14 گروه در سطح استان مشغول به فعاليت هستند كه از این تعداد 7 گروه در رشته خياطي اشتغال دارند.
وی با اشاره به اهداف ايجاد شبكه تامين و ارزش در گروه‌هاي هميار بهزيستي گفت: هدف از ایجاد شبکه‌های های تامین و ارزش در گروه‌های همیار خیاطی استان، ايجاد هم‌نوايي و ارتقاء عملكرد و ايجاد خط توليد لباس در توليدي‌هاي خياطي موجود در استان عنوان کرد.
معاون اجتماعی بهزیستی استان قزوین ادامه داد: بالا بردن اعتماد به نفس و تقويت روحيه همكاري جمعي و مشاركتي بين اعضاء گروه و معرفي بيشتر گروه‌ها به عنوان واحدهاي اقتصادي توانمند و مستقل از سازمان، افزايش سطح درآمد گروه‌ها و ارتقاء سطح كيفيت زندگي خانواده‌هاي آنها از طريق اشتغال پايدار از ديگر اهداف اين طرح مي‌باشد.
وی عنوان کرد: شبكه ارزش مجموعه‌هاي پيچيده‌اي از منابع تكنولوژيكي و اجتماعي است.
وی درباره اجرای طرح ايجاد شبكه تامين و ارزش تشریح کرد: اغلب چهارچوب ايجاد ارزش در گروه‌های همیار زنان سرپرست خانوار به عنوان مجموعه شركت‌هايي كه با همديگر همكاري دارند و محصولي را ايجاد و به مشتري انتقال مي‌دهند در نظر گرفته شده که اصلی‌ترین هدف اين چهارچوب، ايجاد بيشترين سود براي افراد مرتبط با شبكه ارزش است.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان