۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین تمدید طرح تربیت حافظان قرآن کریم اوقاف
کد خبر: ۱۹۶۰۵۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

تمدید طرح تربیت حافظان قرآن کریم اوقاف

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس با موفقیت آمیز خواندن طرح تربیت یک میلیون حافظ قرآن‌کریم، از تمدید این طرح با هدف تربیت دو میلیون و ۵۰۰ هزار حافظ قرآن خبر داد.

تمدید طرح تربیت حافظان قرآن کریم اوقاف

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس با موفقیت آمیز خواندن طرح تربیت یک میلیون حافظ قرآن‌کریم، از تمدید این طرح با هدف تربیت دو میلیون و 500 هزار حافظ قرآن خبر داد.

به گزارش خبرنگار صبح قزوین ( صبح قزوین )، منطقه فارس، حجت‌الاسلام سید میثم حسینی، دوشنبه 17 خرداد در یک کنفرانس خبری، گفت: با پایان یافتن طرح تربیت یک میلیون حافظ کل قرآن کریم، اوقاف کشور موفق به ثبت‌نام از یک میلیون و 200 هزار علاقه‌مند به شرکت در این طرح شده است.

وی اضافه کرد: این طرح برای چهار سال دیگر تمدید شده و اوقاف تلاش خواهد کرد در پایان این مدت، دو میلیون و 500 هزار حافظ قرآن کریم تربیت کند.

حسینی همچنین با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اجرایی شدن طرح نشاط معنوی همزمان با ویژه برنامه‌های ماه رمضان خبر داد و گفت: طرح «نشاط معنوی» همزمان با طرح «ضیافت الهی» در بقاع متبرکه فارس اجرایی خواهد شد و طی آن کلاس‌های غنی‌سازی اوقات فراغت تابستان با همکاری تعدادی از روحانیون شرکت کننده در طرح ضیافت الهی، برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اوقاف فارس همچنین گفت: در شیراز برنامه‌ جزءخوانی قرآن کریم به‌صورت خودجوش و مردمی برگزار می‌شود و با هدف غنا بخشیدن به این برنامه‌ها، هیئت امنا و خادمان بقاع متبرکه با برگزارکنندگان در تامین مکان، همکاری می‌کنند.

حسینی با بیان اینکه مراسم‌های جزءخوانی قرآن کریم در تمام بقاع متبرکه‌ای که دارای ظرفیت و فضای لازم باشد، در ایام ماه رمضان برگزار خواهد شد، افزود: ما تنها بر کار قاریانی که در بقاع متبرکه تلاوت قرآن را عهده‌دار هستند نظارت داریم و قاریان حاضر در مساجد توسط مردم انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان