۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین رئیس شورای شهر همدان;اتمام تالار قرآن به شهرداری واگذار شود
کد خبر: ۱۹۶۰۱۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای شهر همدان;اتمام تالار قرآن به شهرداری واگذار شود

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر واگذاری انجام پروژه تالار قرآن به شهرداری گفت: اجرا از وظایف شورای شهر نیست و نباید وارد این عرصه شویم و به شهرداری اجازه دهیم صفر تا ۱۰۰پروژه را انجام دهد.

رئیس شورای شهر همدان;اتمام تالار قرآن به شهرداری واگذار شود

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر واگذاری انجام پروژه تالار قرآن به شهرداری گفت: اجرا از وظایف شورای شهر نیست و نباید وارد این عرصه شویم و به شهرداری اجازه دهیم صفر تا 100پروژه را انجام دهد.

به‌گزارش خبرنگار صبح قزوین ( صبح قزوین )، منطقه همدان، علی‌اکبر نظری دوشنبه 17 خرداد در کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان، اظهار کرد: یکی از دلایلی که باعث شد پروژه تالار قرآن همدان به طول بی‌انجامد سیاسی‌کاری بود به‌طوریکه سیاسی‌کاری جایگزین تخصص شد.

وی تصریح کرد: اگر اجازه می‌دادیم متخصصانی که این پروژه را طراحی و اجرا کرده بودند تا آخر کار را انجام دهند، تا کنون این پروژه به نتیجه می‌رسید.

وی افزود: در حال حاضر نیز شرکت متولی اجرای این پروژه متعهد شده کار را انجام دهد و تضمین 15 ساله برای آن درنظر گرفته است.

نظری با اشاره به اینکه اجرا از وظایف شورا نیست، تأکید کرد: اعضای شورای شهر نباید وارد قضیه‌ای شوند که وظیفه‌ای در قبال آن ندارند چرا که این گناه است وارد عرصه‌ای شویم که در آن تخصص نداریم و باید از متخصصان کشور کمک بگیریم.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان