۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۲۰ میلیارد ریال برای آماده‌سازی ماشین آلات راهداری گلستان نیاز است
کد خبر: ۱۹۵۹۲۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

۲۰ میلیارد ریال برای آماده‌سازی ماشین آلات راهداری گلستان نیاز است

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: برای آماده سازی و اورهال کردن ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در بخش راهداری اداره کل به اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال نیاز است.

۲۰ میلیارد ریال برای آماده‌سازی ماشین آلات راهداری گلستان نیاز است

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: برای آماده سازی و اورهال کردن ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در بخش راهداری اداره کل به اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال نیاز است.

به گزارش خبرنگار صبح قزوین ( صبح قزوین )، منطقه گلستان، ابراهیم مبارک قدم در دیدار و نشست با فرماندار کلاله در محل دفتر کار خود، افزود: طی مکاتبات صورت گرفته با مقامات ارشد استان درخواست شده که 10 میلیارد ریال آن از محل منابع استانی، تامین و 10 میلیارد ریال دیگر از محل منابع ملی پیگیری شود.

به گفته وی، آماده سازی و اورهال کردن و تعمیرات جزئی ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین راهداری جهت مقابله با بحران‌های احتمالی استان، نیازی ضروری است.

مبارک قدم با اشاره به اینکه امکانات راه و شهرسازی کلاله به دلیل فرسودگی پاسخگوی نیاز شهرستان نیست، ادامه داد: لازم است که طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در این شهرستان با نگاه تخصصی و محلی دیده شوند. از فرماندار کلاله خواستاریم که در کمیته برنامه ریزی شهرستان، پروژه‌های این بخش را مد نظر قرار داده تا اجرای پروژه‌ها در برش شهرستانی و بنا بر اولویت، سریع‌تر به نتیجه برسند.

وی درباره مشکلات واحدهای مسکن مهر نیز، گفت: زمین‌های مورد نظر برای 72 متقاضی مشکل دار شهرستان، آماده واگذاری است که ساکنین با مراجعه به اداره راه و شهرسازی کلاله و پس از تخلیه واحدهای آسیب دیده و انجام مراحل قانونی نقل و انتقال، تحویل خواهند گرفت.

مبارک قدم افزود: تسریع در اجرای پروژه‌های مربوط به سیل، تکمیل پروژه‌های آسفالت و روکش آسفالت راه‌های روستایی از قبیل عزیزآباد، گل چشمه، مهدی آباد و چالجه قویجق و بررسی مشکلات حوزه شهری شهرستان از مواردی است که طی سال جاری، دنبال و پیگیری خواهد شد.

در ابتدای این نشست، فرماندار کلاله نیز با برشمردن مسایل حوزه راه، مسکن و شهرسازی شهرستان، خواستار پیگیری و مساعدت بیشتر مسوولان این بخش برای توسعه شهرستان محروم کلاله شد.

نصرت برزگر، بررسی ریشه برخی از مشکلات شهرستانی را مربوط به کلان کشور دانست و گفت: لازم است که برای خروج برخی از شهرستان‌ها نظیر کلاله که در بن بست قرار گرفته‌ است، اقدامات عاجلانه صورت گیرد.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان