۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ریاست مجلس دهم را به لاریجانی تبریک گفت
کد خبر: ۱۹۵۷۸۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ریاست مجلس دهم را به لاریجانی تبریک گفت

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی تماس تلفنی انتخاب علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به ریاست مجلس دهم را تبریک گفت.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ریاست مجلس دهم را به لاریجانی تبریک گفت

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین ، رمضان عبدالله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی تماس تلفنی انتخاب علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به ریاست مجلس دهم را تبریک گفت.

وی انتخاب لاریجانی به ریاست مجلس شورای اسلامی را در مقطع حساس کنونی یک پیروزی برای مردم ایران و فلسطین به عنوان دو کشور دوست و برادر توصیف کرد و گفت: مردم فلسطین دوستدار و علاقمند به مردم و رهبران جمهوری اسلامی هستند و برای موفقیت مردم و مسئولان این کشور دعا می‌کنند.

در این گفت‌وگوی تلفنی، همچنین علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با تقدیر از مقاومت و مجاهدت مردم فلسطین در مقابل سیاست‌های اشغالگرانه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: مبارزات مردم فلسطین برای احقاق حقوق‌شان و دفاع از آرمان کشورشان به نقطه حساسی رسیده است و تمام کسانی که نام مسلمان و غیرت مسلمانی دارند باید از مردم فلسطین همواره حمایت کنند.

وی افزود: ما همواره در کنار مردم مظلوم فلسطین هستیم و حمایت از مسلمانان فلسطینی به ویژه برادران و خواهران مقاومت را وظیفه خود می‌دانیم و برای توفیق آنها دعا می‌کنیم.

لاریجانی همچنین حلول ماه مبارک رمضان را پیشاپیش به مردم فلسطین تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد برکات عظیم این ماه بر تمام مسلمانان جهان نازل گردد.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان