۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین تحول آفريني و ارتقاء خدمات نیازمند کار جهادی است
کد خبر: ۱۹۵۷۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۷ ساعت: ۷:۵۸ ↗ لینک کوتاه

رئيس كل دادگستري استان قزوين:

تحول آفريني و ارتقاء خدمات نیازمند کار جهادی است

رئيس كل دادگستري استان قزوين گفت: تحول آفريني و ارتقاء خدمات نيازمند ايثارگري، وقت بيشتر و كار جهادي است.

تحول آفريني  و ارتقاء خدمات نیازمند کار جهادی است
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، جمال انصاري، رئيس كل دادگستري استان قزوين در نشست مسئولان قضايي استان قزوين كه در سالن جلسات عدالت برگزار شد، اظهار کرد: خط و مشي خدمتي دستگاه قضايي در يك يا چند خدمت خلاصه نمي‌شود بلكه در دستگاه قضايي با تكثر خدمات روبرو هستيم.
وي ادامه داد: طبيعي است كه بايد در روند كاري بهترين سازوكارها را فراهم كنيم تا مردم از خدمات ما بهره‌مند شوند البته نوع هيجانات و نگراني‌ها از دستگاه قضايي انكارناپذير است.
رئيس كل دادگستري استان قزوين اضافه كرد: البته علي‌رغم وجود برخي كاستي‌ها، تدابير شما موجب شد تا دغدغه‌هاي مردمي كاهش يافته و يا مديريت شود ولي بايد پذيرفت كه با نقطه مطلوب فاصله زيادي داريم و اين فاصله جز با اهتمام بيشتر جبران نمي‌شود.
وي افزود: ظرفيت‌هايي وجود دارد و در اين ميان امكانات به نسبت آنچه در مجموعه‌ها بايد براي تحول آفريني فراهم مي‌شد، مهيا نيست از اين رو تحول آفريني و ارتقاء خدمات نيازمند ايثارگري، وقت بيشتر و كار جهادي است.
انصاري عنوان كرد: لازم است مجموعه‌هاي خود را طوري همراهي كنيم كه حداكثر بهره وري لازم را داشته باشند و اين هنر مديريتي مي‌تواند در اعضاي شوراي قضايي استان متبلور شود.
وي تصريح كرد: ما نيازمند نگاهي متعالي و توجه بيش از پيش به چشم انداز هستيم تا با بلندنظري و نگاه هدفمند بتوانيم از قابليت‌ها و توانايي‌ها استفاده كنيم.
رئيس كل دادگستري استان قزوين خاطرنشان كرد: هفته قوه قضائيه فرصت مغتنمي است تا تلاش كنيم اهداف و اقدامات سازماني را عرضه كنيم و در اين ميان با پرهيز از اغراق نگري و توجه توأم با واقع نگري، مردم را از سطوح مختلف خدمتي آگاه كنيم.
انصاري تصريح كرد: بايد اطلاع رساني را در اشكال مختلف اجرايي و حضورمان را در ميان مردم گسترش دهيم البته ممكن است نقدهايي مطرح شود كه وجود نقد براي هر دستگاهي متصور است كه بهره‌گيري از اين نقدها مي‌تواند ارتقاي دستگاه قضا را رقم بزند.
انتهای پیام/7003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان