۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین معرفی نماینده جدید مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر در عراق
کد خبر: ۱۹۵۴۹۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۶ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

معرفی نماینده جدید مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر در عراق

دکتر سید حمید کمالی به عنوان نماینده جدید مرکز پزشکی حج و زیارت در عراق معرفی و از زحمات و خدمات دکتر ماشااله رضایی، نماینده پیشین هلال‌احمر در عراق تقدیر و تشکر شد.

معرفی نماینده جدید مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر در عراق

دکتر سید حمید کمالی به عنوان نماینده جدید مرکز پزشکی حج و زیارت در عراق معرفی و از زحمات و خدمات دکتر ماشااله رضایی، نماینده پیشین هلال‌احمر در عراق تقدیر و تشکر شد.

به گزارش سرویس سلامت صبح قزوین ( صبح قزوین )، مشاور اجرایی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر در این باره با اشاره به این‌که انتخاب دکتر کمالی به عنوان نماینده جدید مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر در عراق را باید به فال نیک گرفت، گفت: دکتر کمالی به عنوان نماینده جدید هلال‌احمر در عراق با تعامل و هماهنگی بیشتر و بهتر با دفتر نمایندگی شمسا و نیز نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق موجبات ارتقای سطح خدمات به زائران را فراهم کند.

دکتر طاهر درودی، هوشمندی و تسلط دکتر کمالی بر همه ابعاد کار را از دلایل انتخاب وی به این سمت عنوان کرد و گفت: مدیریت در دفتر نمایندگی هلال‌احمر در عراق، کار بسیار دشواری است؛ چرا که اساسا زائران شایسته دریافت بهترین خدمات هستند.

دکتر کولیوند، معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر هم با تاکید بر این که در نظام اسلامی امروز ضروری است تا برنامه مدیریت حضرت علی (ع) در دستور کار باشد، گفت: حضرت علی (ع) در نامه‌ای به مالک‌اشتر می‌فرمایند «مردم یا شبیه به تو یا برادران دینی تو هستند»، یعنی در هر صورت، حکومت باید به حقوق مردم با هر اعتقادی احترام بگذارد؛ لذا، زائران در هر صورت حق دارند که از کادر درمانی و بهترین خدمات بهره‌مند شوند و در این زمینه باید تدبیری اندیشیده شود تا خدمت به زائران در بالاترین سطح کیفیت باشد.

وی با قدردانی از زحمات 9‌ ساله دکتر رضایی به عنوان نماینده هلال‌احمر در عراق، گفت: امیدواریم بتوانیم همچنان از تجارب مدیریتی دکتر رضائی در عراق بهره بریم.

بنابر اعلام روابط‌عمومی مرکز پزشکی حج و زیارت، دکتر حیدری، معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر نیز با اشاره به این که همواره باید نام و خدمات ارزنده هلال‌احمر را ماندگار کرد، گفت: اگر تغییرات در جهت پیشرفت باشد، همیشه لازم است.

در این مراسم دانشیار، نماینده سازمان حج و زیارت در عراق و حجت‌الاسلام نجفی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق نیز حضور داشته و از زحمات ارزنده دکتر ماشااله رضایی در خدمت‌رسانی به زائران تقدیر شد.

دکتر سید حمید کمالی، نماینده جدید هلال‌احمر در عراق دارای مدرک دکترای تخصصی طب سنتی و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران است.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان