۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین برنامه‌های صدا و سیمای مرکز قزوین در ماه مبارک رمضان
کد خبر: ۱۹۵۳۹۲ نویسنده: معصومی فر تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۶ ساعت: ۱۳:۴۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین اعلام کرد:

برنامه‌های صدا و سیمای مرکز قزوین در ماه مبارک رمضان

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین گفت: صداوسیمای مرکز قزوین در ماه مبارک رمضان با ویژه برنامه های رادیویی و تلویزیونی همراه مخاطبان خواهد بود.

برنامه‌های صدا و سیمای مرکز قزوین در ماه مبارک رمضان
ابوالفضل معصومی فر، مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به برنامه‌های این مرکز در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: معاونت سیما با برنامه های شمیم سحر به تهیه کنندگی حجت  الاسلام مهدی احمدی، شهر باران به تهیه کنندگی عباس تورج فرد و فرزاد محلوجی و تلاوت نور به تهیه کنندگی حسن ناصری از سحر تا افطار مخاطبان را همراهی خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: معاونت صدای مرکز قزوین هم در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه ی روشنای سحر به تهیه کنندگی احسان هنرمندنیا، ماه مبارک به تهیه کنندگی خانم آرزو شهنواز و برنامه‌ی تأمینی ترتیل قرآن کریم را از رادیو قزوین پخش می کند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین بیان کرد: به جز برنامه ی تأمینی ترتیل قرآن در رادیو سایر برنامه های سیما و صدای مرکز قزوین به صورت زنده از شبکه های استانی سیما و صدای مرکز قزوین پخش خواهند شد.
معصومی‌فر با اشاره به مناسبت های ماه مبارک رمضان همچون میلاد امام حسن مجتبی(ع)، شب های قدر، شهادت امام علی(ع)، روز قدس و عید فطر خاطر نشان کرد: دراین مناسبت ها هم شبکه های استانی سیما و صدای مرکز قزوین ویژه برنامه های مجزا تولید و پخش خواهند کرد.
انتهای پیام/1404

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان