۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین عربشاهی; پرسپولیس از رقیب خود در نقل و انتقالات عقب افتاده است/طارمی به خارج برود فوتبالش تمام می‌شود
کد خبر: ۱۹۵۱۷۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۶ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

عربشاهی; پرسپولیس از رقیب خود در نقل و انتقالات عقب افتاده است/طارمی به خارج برود فوتبالش تمام می‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی می‌بینم تیم رقیب در حال جذب نفرات بسیار خوبی است، باید انتقادم را بیان کنم زیرا پرسپولیس در حال عقب افتادن از استقلال است.

عربشاهی; پرسپولیس از رقیب خود در نقل و انتقالات عقب افتاده است/طارمی به خارج برود فوتبالش تمام می‌شود

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در مورد عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: پرسپولیس تا به اینجا فقط علیرضا بیرانوند را جذب کرده و عملکرد چندان خوبی نداشته است. وقتی می‌بینم تیم رقیب در جال جذب نفرات بسیار خوبی است باید انتقادم را از این بابت بیان کنم چراکه پرسپولیس در حال عقب افتادن از استقلال است. علیرضا منصوریان به واسطه روابط عمومی خوبی که دارد در حال جذب بازیکنان مختلف است. این تیم تاکنون بختیار رحمانی را جذب کرده و امروز هم با فرشید باقری به توافق رسیده است. آنها با یکی دو بازیکن دیگر هم توافق کرده‌اند که این نشان می‌دهد پرسپولیس در این بین از حریف خود عقب افتاده است.

وی در ادمه افزود: رحمانی خرید بسیار خوبی بود این بازیکن بدون شک خلل استقلال در داشتن یک پلی‌میکر را رفع خواهد کرد. پرسپولیس هرچقدر تعلل کند با مشکل روبرو خواهد شد. برانکو باید بازیکنان مورد نظرش را بگیرد. اگر پرسپولیس رایزنی نکند با مشکل روبرو می‌شود.  البته رایزنی بیشتر نباید باعث بازارگرمی شود و قیمت بازیکن را بی دلیل بالا ببرد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه استقلال با فرشید باقری که مدنظر پرسپولیس بود به توافق رسیده است، تصریح کرد:‌ این اتفاق به دلیل رایزنی‌های منصوریان افتاد. به کریم باقری علاقه زیادی دارم. مربیان ایرانی که کنار برانکو هستند باید در این رابطه بهتر عمل کنند و رایزنی لازم را برای حضور بازیکنان انجام دهند. به هرحال رفاقت و دوستی نقش بسزایی در این میانه دارد.

وی در مورد اینکه مهدی طارمی قصد دارد در خارج از ایران به فوتبال خود ادامه دهد، خاطرنشان کرد: طارمی بازیکن بسیار خوبی است. او باید یکسال دیگر در پرسپولیس بازی کند. این بازیکن هنوز جوان است و باید با کسب تجربه بیشتر و پختگی بالاتر راهی لیگ‌های خارجی شود. او اگر یکسال دیگر در ایران بازی کند ضمن اینکه تجربه‌اش بالاتر می‌رود می‌تواند با اعتماد به نفس بیشتری تیم آینده‌اش را انتخاب کند. او اگر امسال به خارج از ایران بروند قول می‌دهم که عمر فوتبالی‌اش به پایان می‌رسد.

عربشاهی در مورد اینکه ایران مقابل مقدونیه که حریف آسانی است به پیروزی رسید اما کره جنوبی رقیب ایران به مصاف اسپانیا رفت، گفت: سال‌ها در تیم ملی بازی کردم و می‌دانم در این مرحله از رقابت‌های انتخابی جام جهانی چه تیم‌های قوی حضور دارند. ایران به انجام بازی‌ها بزرگ نیاز دارد تا بهتر محک بخورد. هومن افاضلی در حاشیه بازی گفت کی‌روش برای اینکه رنکینگ ایران در آسیا پائین نیاید این رقیبان را انتخاب می‌کند. این مسئله را بنده هم قبول دارم. برای شناختن ضعف‌هایمان نباید از بازی با رقیبان بزرگ بترسیم. در این مرحله که حضور داریم قرار نیست با مالدیو و اوردن بازی کنیم پس باید خودمان را برای دیدارهای سخت آماده کنیم. گروهمان بسیار سخت است و باید بازی‌های تدارکاتی بهتری در نظر بگیریم.

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان