۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین پاسداری از انقلاب وظیفه اصلی سپاه پاسداران است
کد خبر: ۱۹۵۰۳۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

پاسداری از انقلاب وظیفه اصلی سپاه پاسداران است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید دارد که پاسداری از این انقلاب و دستاوردهای آن، اصلی‌ترین وظیفه پاسداران به‌شمار می‌رود.

پاسداری از انقلاب وظیفه اصلی سپاه پاسداران است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید دارد که پاسداری از این انقلاب و دستاوردهای آن، اصلی‌ترین وظیفه پاسداران به‌شمار می‌رود.

به گزارش صبح قزوین ، منطقه فارس سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در دیدار با جمعی از پاسداران سپاه فجر استان فارس در شیراز، با تصریح اینکه پاسداری را نباید با کارمندی مقایسه کرد، گفت: حفظ انقلاب اسلامی وظیفه ذاتی پاسداری است حال آنکه برای سایر کارمندان اینگونه نیست.

وی با بیان اینکه، علاوه بر انجام درست وظیفه سازمانی، " پاسداری از انقلاب اسلامی " هدف اصلی پاسداران است، از نگاهی که عنوان می‌کند؛ "انقلاب اسلامی در سال 1357 به وقوع پیوست و تمام شد"، گفت: بر اساس سخنان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، نظام جمهوری اسلامی در صورتی یک نظام زنده است که انقلاب اسلامی در وجود آن جریان داشته باشد.

جعفری با تاکید بر اینکه تهدیدهای نظامی و امنیتی کم خطرترین تهدیدات برای انقلاب و نظام اسلامی به‌شمار می‌روند، گفت: "تهدیدات نرم فرهنگی"، تهدیدات واقعی برای انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با بیان اینکه قدرت اصلی در فناوری و سلاح نیست، گفت: معنویت مولفه اصلی قدرت سپاه پاسدارن است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید معنویت محور باشد.

وی با بیان اینکه "ایمان همراه با کفر به طاغوت" ارزش دارد، گفت: سایر نیروهای نظامی جهان تجهیزات محور هستند اما سپاه پاسدارن یک نیروی معنویت محور است، ایمان، تقوا و معنویت محورهای اصلی قدرت سپاه پاسدارن هستند، نیروهای مومن و شهادت طلب پاسخ تجهیزات دشمن را می دهند.

جعفری با بیان اینکه قدرت سپاه پاسدران در دنیا بخصوص در میان دشمنان جا افتاده است، گفت: انقلاب اسلامی در بُعد بیرونی و خارج از کشور روز به روز در حال پیشرفت بوده و در بُعد داخلی نیز برای دستیابی به پیشرفت اسلامی همراه با عدالت که مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

او تصریح کرد: ایمان، تقوا و معنویت محورهای اصلی قدرت سپاه پاسدارن هستند، نیروهای مومن و شهادت طلب هستند که پاسخ تجهیزات پیشرفته دشمن را می‌دهند.

فرمانده کل سپاه پاسداران، با تاکید براینکه توجه به موضوع احیای فرایض امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بسیار مهم است، مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) پیرامون احیای فرایض امر به معروف و نهی از منکر را یادآوری و اضافه کرد: سایر واجبات با انجام امر به معروف و نهی از منکر قوام پیدا می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان