۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نمایندگان با رای مستقل هیات رئیسه را انتخاب کردند/ اکثریت اصولگرایان در هیات رئیسه مجلس محسوس است
کد خبر: ۱۹۵۰۲۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

نمایندگان با رای مستقل هیات رئیسه را انتخاب کردند/ اکثریت اصولگرایان در هیات رئیسه مجلس محسوس است

نماینده مردم فریمان در مجلس گفت: نمایندگان با وجود فشارهای جریان رسانه‌ای جناح اصلاح طلب قبل از انتخابات هیات رئیسه رای خود را به صورت مستقل دادند و ما شاهد اکثریت داشتن اصولگرایان در هیات رئیسه مجلس هستیم.

نمایندگان با رای مستقل هیات رئیسه را انتخاب کردند/ اکثریت اصولگرایان در هیات رئیسه مجلس محسوس است

سید احسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین ، با اشاره به انتخاب مسعود پزشکیان و علی مطهری به عنوان نواب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات هیات رئیسه، صرفا تابع پارامترهای سیاسی نیست و پارامترهای استانی، قومیتی، شهرستانی و امثال آن نیز در این امر تاثیرگذار است.

وی افزود: افرادی همچون آقای پزشکیان و آقای وکیلی که به عنوان نائب رئیس و دبیر هیات رئیسه مجلس رای آوردند افرادی تعاملی هستند و با این وضعیت به هیات رئیسه راه پیدا کردند.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ترکیب کلی هیات رئیسه در مجلس بیانگر این مسئله است که اصولگرایان در مجلس اکثریت دارند و این مسئله در مجلس مشهود است.

قاضی‌زاده خاطرنشان کرد: علیرغم تخریب‌ها و فشارهایی که در حوزه مجازی در 48 ساعت قبل از انتخابات هیات رئیسه دائم بود نمایندگان خواستند تا خود تصمیم بگیرند وبدون توجه به فشارهای بیرونی هیات رئیسه مجلس را انتخاب کنند.

وی در پایان گفت: در 48 ساعت قبل از انتخاب هیات رئیسه دائم مجلس جریان رسانه‌ای جناح اصلاح طلب فشارهایی زیادی را در حوزه تبلیغات رسانه‌ای به نمایندگان وارد می‌کردند تا بتوانند در بحث هیات رئیسه اکثریت را به دست آورند.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان