۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین واکنش مسئولین استانی به اجرای حکم شرکت کنندگان در پارتی و اعتراض استاندار به بی‌برنامگی مدیران
کد خبر: ۱۹۴۷۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۵ ساعت: ۱۰:۳۷ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ای که گذشت؛

واکنش مسئولین استانی به اجرای حکم شرکت کنندگان در پارتی و اعتراض استاندار به بی‌برنامگی مدیران

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

واکنش مسئولین  استانی به  اجرای حکم شرکت کنندگان در پارتی و اعتراض استاندار به بی‌برنامگی مدیران
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، گنجینه صبح قزوین ، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌گردد.

با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید


امام راحل در کلام فعالان فرهنگی استان قزوین
یکی از مهمترین شاخصه‌های اندیشه امام، تثبیت جایگاه دین، درحوزه اندیشه سیاسی جهان بشریت و جهان اسلام بود. با اندکی مطالعه و تأمل در حوزه سیاست کاملا مشخص می‌شود دین قبل از حیات و انقلاب امام، چه جایگاهی را داشت.


از اقدام انقلابی دستگاه قضا در مجازات شرکت‌کنندگان در پارتی حمایت می‌کنیم
امام جمعه موقت قزوین با اشاره به دستگیری 35 دختر و پسر در پارتی شبانه بیان کرد: با تمام وجود از اقدام انقلابی و به موقع دستگاه قضا حمایت می‌کنیم، ما باید به امام متعهد باشیم و تعهد خود را در عمل نشان دهیم.


نفی مذاکره و رابطه با آمریکا در بیان رهبری، همان فریادی است که از حنجره امام بیرون می‌آمد/ آیت‌الله خامنه‌ای تنها شخصی بود که شایستگی پوشیدن لباس رهبری را داشت
حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه تجلیل از امام راحل در زنده نگه داشتن آرمان‌های ایشان است، ابراز کرد: اولین نباید در خط فکری امام و رهبری نهی از رابطه با استکبار است.


وحشت از زوار شیعه و ایرانی دلیل لغو سفر حج/ سعودی‌ها در پازل و پروژه نظام سلطه کار می‌کنند
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: وحشت آل سعود از زوار ایرانی دلیل سنگ اندازی آنها برای مناسک حج است چرا که سعودی ها در پازل و پروژه نظام سلطه کار می کنند.


حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی از بی‌برنامگی مدیران رنج می‌برد
استاندارقزوین گفت: باید به مدیران دستگاها و فرمانداران بخاطر بی برنامگی و بی توجهی به حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی تذکر جدی داده شود.


نمایندگان مجلس نهم استان قزوین چکاره می‌شوند/ گفتگو با حجت‌الاسلام حسینی و عباسپور
صبح قزوین در مصاحبه با نمایندگان سابق مجلس جویای وضعیت شغلی آنها پس از اتمام دوره کاری مجلس نهم شده است.


خبرنگاران از غرزدن دوری کنند/ بدنه مدیریتی استان شل است/ خدا به همه ما عقل بدهد
سخنرانی‌های یک طرفه مدیران استانداری دیگر حوصله دوستان را طاق کرده و نشست صمیمی جای خود را به نشست تحمیلی داده بود.


امام خمینی (ره) به خاطر بصیرت و بینش دینی بالا دوست و دشمن را به خوبی تشخیص می‌دادند

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: امام هیچ‌گاه حضور و کمک منافقین را در جریان انقلاب نپذیرفت و آن‌ها هر چه تلاش کردند تا مبانی فکری‌شان را با نهج‌البلاغه همراه کنند، امام بیشتر به آن‌ها شک کرد.


مجازات هنجارشکنان اجتماعی و توهین کنندگان به مقدسات دینی باید مستمر باشد/ احدی حق دخالت در احکام قضایی را ندارد
اساتید دانشگاههای قزوین ضمن اعلام حمایت قاطعانه خویش را از عمل انقلابی دادستان محترم و پلیس امنیت اخلاقی استان قزوین اعلام می¬دارند که خواهان استمرار قاطعیت و تسریع در برخورد با هنجارشکنان اجتماعی و توهین کنندگان به مقدسات دینی مردم در سطح استان است.


اجرای حکم شرعی دادستان قزوین کاری پسندیده و قانونی بود
رئیس حوزه علمیه قزوین گفت: یک عمل منافی‌عفت اتفاق افتاده است و حکم اسلام هم برآن جاری شده است لذا اقدام دادستانی قزوین کاری پسندیده و قانونی بود.


گرسنگی، سرنوشت محتوم تغییر اراضی کشاورزی
استان قزوین با دارا بودن یک میلیون و 500 هزار هکتار زمین، تنها 489 هزار هکتار اراضی قابل کشاورزی دارد، به عبارت دیگر تنها حدود 30 درصد از اراضی استان قابل کشت است.


وجود 400 واحد صنعتی نیمه فعال و تعطیل در استان
استاندار قزوین گفت: از 10 هزار واحد صنعتی راکد و نیمه تعطیل در کشور، 400 واحد سهم استان قزوین است که برای ساماندهی 400 واحد تعطیل و نیمه فعال صنعتی در حال تنظیم کار با بانک‌ها هستیم.


حمایت از اقدام انقلابی دادستان قزوین در دستگیری و مجازات هنجارشکنان
سازمان بسیج رسانه استان قزوین با انتشار بیانیه‌ای ضمن تقدیر از حرکت شایسته دادستان قزوین در دستگیری 35 نفر از اراذل و اوباش، اعلام کرد: شبهه‌افکنی رسانه‌های خارجی خللی در اراده مردم برای برخورد با اینگونه منکرها ایجاد نمی‌کند.


ما مشتری‌های بدحساب، پدران بدقول، شوهران بی‌برکت و مقروض هستیم
کارخانه شیشه قزوین به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده شیشه در خاورمیانه، حالا در شرایطی قرار دارد که 7 ماه است نتوانسته حقوق کارکنان خود را پرداخت کند.


چه امکاناتی در انتظار نمایندگان مجلس است؟
داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: انتخابات مجمع نمایندگان مجلس دهم با ارتباط گیری بیشتر با نمایندگان دیگر استان تا 2 یا 3 هفته دیگر انجام میگیرد.


خواب مسکن هر روز سنگین‌تر می‌شود+ جدول قیمت‌ها
‌در سال بايد يک ميليون و 500 هزار واحد مسکوني در کشور ساخته شود اما هم اکنون ساخت و ساز در حداقل ميزان ممکن رسيده است.


بوئین زهرا، کانون بیماری تب برفکی در استان/ تلفات دام در استان نگران کننده نیست
طبق نظر کارشناسان عمده کانون‌های بیماری تب برفکی در استان منطقه بوئین زهراست و وضعیت شیوع و تلفات بیماری تب برفکی در استان قزوین به مراتب خیلی بهتر از استان‌های کشور است.


عامل ورشکستگی تولیدکنندگان، عجین شدن بانک‌ها با بهره مرکب است
بهره مرکب به نوعی از سود می‌گویند که طبق آن میزان بهره به اصل سرمایه اضافه می‌شود و در نوبت‌های بعدی علاوه بر اصل سرمایه‌ به سود آن نیز بهره تعلق می‌گیرد و در واقع می‌توان گفت سود روی سود می آید.


وقتی حتی حضور انقلاب اسلامی ایران، ابرقدرت‌ها را می‌ترساند
رهبری می‌فرمایند:"اینها می‌خواهند هیچ عنصر مقاومتی در این منطقه وجود نداشته باشد. اصل عنصر مقاومت را جمهوری اسلامی می‌دانند. البته این را درست فهمیده‌اند. اینجا مرکز مقاومت است."


خشم و غضب دشمنان نسبت به ولایت‌فقیه غیرقابل تصور است
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: دشمنان نسبت به هیچ چیزی به اندازه ولایت‌فقیه خشم و غضب نداشته‌اند، زیرا تمام نقشه‌های خرابکارانه، منافقانه و وحدت براندازِ آن‌ها با وجود این عنصر الهی خنثی می‌شود.


ترامادول رایج‌ترین مخدر خوابگاه‌های دانشجویی/ قزوین چهارمین استان سیگاری کشور است

رتبه چهارمین استان سیگاری کشور برای قزوین، گذشته از اینکه این استان را در معرض ابتلای گسترده به انواع بیمارهای خطرناک قرار داده زنگ خطر اعتیاد را نیز در استان به صدا در می‌آورد.
انتهای پیام/9003
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان