۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین برگزاری یادواره شهدا، پاسداری از ارزش‌های اسلام است
کد خبر: ۱۹۴۶۲۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

برگزاری یادواره شهدا، پاسداری از ارزش‌های اسلام است

مشاور رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: برگزاری یادواره شهدا، پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب است.

برگزاری یادواره شهدا، پاسداری از ارزش‌های اسلام است

مشاور رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: برگزاری یادواره شهدا، پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب است.

به گزارش صبح قزوین ، سردار مرتضی قربانی در مراسم یادواره 46 شهید عملیات بیت المقدس شهرستان اردستان در محل امامزاده یحیی (ع) زواره و گرامی داشت روز حماسه و ایثار مردم شهر زواره، با بیان این که شهدا در روز قیامت شفاعت می‌کنند، اظهار کرد: امیدواریم شفاعت آن‌ها مشمول حال همه ما شود.

او با بیان این که امام راحل کشور را از حکومت طاغوت نجات داد، ادامه داد: امروز سکان هدایت کشور در اختیار امام خامنه‌ای است و باید گوش به فرمان و مدافع اسلام ناب محمدی (ص) و مظلومان جهان باشیم.

وی با بیان این که از ابتدای اسلام تا کنون هزاران شهید فدای اسلام و قرآن شده است، خاطرنشان کرد: زمانی استکبار با کودتای نظامی قصد سرنگونی نظام جمهوری اسلامی را داشت که موفق نشد و پس از آن شاهد تجاوز بعثی‌های کافر به مرزها بودیم، اما غیرت مادران و زنان ما در نبرد با دشمن چندین برابر بود.

سردار قربانی که در زمان عملیات بیت‌المقدس فرمانده 46 شهید این عملیات از شهرستان اردستان بود، درباره نحوه عملیات بیت المقدس و شهادت رزمندگان، گفت: فتح خرمشهر با ازخودگذشتگی 36 شهید شهر زواره، 10 شهید اردستان و 160 شهید دیگر که همه در یک شب به شهادت رسیدند، در بستن گلوگاه شلمچه و جلوگیری از نفوذ بعثی‌ها صورت گرفت.

وی برگزاری یادواره شهدا را پاسداری از ارزش‌ها دانست و تصریح کرد: رزمندگان جبهه مقاومت پیرو حماسه‌آفرینان ایران اسلامی هستند و امروز خون شهدا موجب شده مرزهای سیاسی ما تا غزه ادامه داشته باشد.

او انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به دیگر مناطق را وظیفه مهمی دانست و افزود: باید از ارزش‌های متعالی اسلام دفاع کنیم تا همنشین ائمه (ع) باشیم و فرزندان خود را با آموزش اصول و فروع دین تربیت کنیم.

در ادامه این مراسم، از شناسنامه سردار شهید عباس دهقانی رونمایی شد.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان