۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین از اقدام انقلابی دستگاه قضا در مجازات شرکت‌کنندگان در پارتی حمایت می‌کنیم
کد خبر: ۱۹۴۵۶۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۴ ساعت: ۱۵:۳۲ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت قزوین:

از اقدام انقلابی دستگاه قضا در مجازات شرکت‌کنندگان در پارتی حمایت می‌کنیم

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به دستگیری ۳۵ دختر و پسر در پارتی شبانه بیان کرد: با تمام وجود از اقدام انقلابی و به موقع دستگاه قضا حمایت می‌کنیم، ما باید به امام متعهد باشیم و تعهد خود را در عمل نشان دهیم.

از اقدام انقلابی دستگاه قضا در مجازات شرکت‌کنندگان در پارتی حمایت می‌کنیم
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، حجت الاسلام علی قابل، امام جمعه موقت قزوین ظهر امروز (14 خرداد) در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجدالنبی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس آیات قرآن کریم، بهترین زاد و توشه انسان، تقواست.
وی ادامه داد: تقوا یعنی از خدا ترسیدن و او را حاکم بر اعمال خود دیدن و به تعبیر امام بزگوار، عالم را محضر خدا دانستن است که در این صورت، هرگز مرتکب معصیت نخواهیم شد.
امام جمعه موقت قزوین خاطرنشان کرد: از آنجا که بندگان خدا باید در ایستگاه قیامت پاسخگوی اعمال خود باشند از این رو تقوا همچون سپر و محافظی آنها را از آلوده شدن به معصیت باز می‌دارد.
وی با اشاره به روزهای پایانی ماه شعبان بیان کرد: پیامبر اکرم(ص) سه ماه رجب، شعبان و رمضان را فصل نیایش و عبادت می‌نامیدند از این رو باید لحظات باقیمانده از ماه شعبان را قدر بدانیم و از آن به بهترین شکل ممکن بهره ببریم و خود را برای ورود به ماه بابرکت رمضان آماده کنیم.
قابل تصریح کرد: رمضان ماهی است که خداوند متعال آن را وسیله تقرب الهی و رسیدن انسان به تقوا قرار داده و همانطور که پیامبر اسلام وعده داده است همه اعمال نیک در ماه رمضان مقبول درگاه خدا قرار می‌گیرد و هر نفس فرد روزه دار، حکم تسبیح و ذکر خدا را دارد.
وی در ادامه با اشاره به سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) عنوان کرد: امام راحل زندگی ساده و معمولی داشتند اما یک عبد مراقب بودند و خدا را در همه کارها محور اعمال و رفتار خود قرار داده بودند و تنها در مسیر رضای الهی حرکت می‌کردند.
امام جمعه موقت قزوین اضافه کرد: امام (ره) در شرایطی که هیچکس حتی در خفا جرأت نداشت این جمله را برزبان آورد صراحتأ بیان کردند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند، بکند زیرا به خدا اعتماد و اتکاء داشته و از هر قدرتی جز قدرت الهی، باکی نداشتند.
وی ادامه داد: نتیجه همه این اعمال موجب شد که خداوند، دل‌ها را به دل امام پیوند زده و امام اینگونه در میان ملت، عزیز شوند به طوریکه به هنگام ورود به میهمن اسلامی، بیش از 8 میلیون نفر برای استقبال ایشان حاضر شوند و در زمان رحلت نیز در حدود 12 میلیون نفر در مراسم تشییع او شرکت کرده و همه ایران در سوگ رحلت امام بزرگوار، اشک بریزند.
قابل در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اهمیت استفاده صحیح از نعمات الهی و دستگیری از مستمندان و محرومان جامعه به ویژه در ماه مبارک رمضان بیان کرد: اسراف کردن امری حرام و نکوهیده است بنابراین باید مراقب باشیم و از آن بپرهیزیم.
وی با تاکید بر کمک به نیازمندان گفت: متأسفانه هستند افرادی که برای به دست آوردن لقمه‌ای نان در نیمه‌های شب تا کمر در سطل آشغال آویزان می‌شوند تا شاید غذایی برای خوردن بیابند.
امام جمعه موقت شهر قزوین خاطرنشان کرد: امام راحل طرفدار محرومان و مستمندان بود و فرموده‌اند که من یک موی کوخ نشینان را به هزاران نفر از کاخ نشینان نمی‌دهم.
وی عنوان کرد: یکی دیگر از مناسبت‌های این ایام، انتخاب شایسته رهبر معظم انقلاب به عنوان رهبری امت بود که در طول 27 سال این مملکت را که همواره در طوفان توطئه‌ها، گرفتار بوده و دشمنان نظام و انقلاب، حتی روزی را بدون توطئه سر نکردند، هدایت کردند.
قابل تصریح کرد: پیروی از امام شرط دارد و عمل می‌خواهد نه اینکه فقط در سخن حرف از تبعیت از امام راحل بزنیم اما در عمل، طور دیگر رفتار کنیم.
وی با اشاره به دستگیری 35 دختر و پسر در پارتی شبانه بیان کرد: با تمام وجود از اقدام انقلابی و به موقع دستگاه قضا حمایت می‌کنیم ما باید به امام متعهد باشیم و تعهد خود را در عمل نشان دهیم.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان