۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین قزوین مه آلود شد/ هفت تیم راهداری به کمک می آید
کد خبر: ۱۹۴۴۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیر کل اداره راه و شهرسازی:

قزوین مه آلود شد/ هفت تیم راهداری به کمک می آید

حق لطفی گفت:هفت تیم راهداری اقدام به عملیات نمک‌پاشی در سطح گردنه‌ها و راه‌های استان قزوین کرده‌اند، این تیم‌های راهداری به همراه ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین این عملیات را انجام می دهند.

قزوین مه آلود شد/ هفت تیم راهداری به کمک می آید
جواد حق لطفی مدیر راهداری قزوین در گفت و گو با خبرنگار صبح قزوین اظهار کرد: بارش برف از ساعت‌های اولیه امروز در گردنه‌های این استان آغاز شده است.
همزمان با این بارش‌ها تیم‌های عملیاتی اداره کل راه و شهرسازی استان در گردنه‌های آوج، هجیب، طالقان و قسطین‌لار و نیز آزادراه قزوین ـ زنجان اقدام به نمک‌پاشی کردند.

وی با بیان اینکه هفت تیم راهداری اقدام به عملیات نمک‌پاشی در سطح گردنه‌ها و راه‌های استان قزوین کرده‌اند،  گفت : این تیم‌های راهداری به همراه 20 دستگاه ماشین‌آلات سنگین این عملیات را انجام داده‌اند که هم‌اکنون نیز ادامه دارد.

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان بیان اینکه رانندگان در صورت وجود مه از چراغ‌های مه‌شکن استفاده کنند، بیان کرد: به دلیل وجود مه صبحگاهی و کاهش دید رانندگانی که در حال عبور از راه‌های استان قزوین هستند با سرعت مطمئن حرکت کنند.

این مسئول با بیان اینکه رانندگان به توصیه‌های عوامل راهداری در جاده‌ عمل کنند،  عنوان کرد : همچنین آنان باید همراه خود زنجیر چرخ و لباس‌های گرم داشته باشند.
حق‌لطفی از کسانی که قصد عبور از محورهای استان قزوین را در ساعات آینده دارند خواست قبل از حرکت نسبت به سالم بودن مسائل فنی خودرو خود اطمینان داشته باشند.

انتهای پیام/7007/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان